ساعت و زمان بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا

زمان بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) مشخص شده است.
کدخبر (134002) | 10 بهمن 1401 | ساعت 13:36
0 238
ساعت و زمان بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا
زمان بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه برگزاری بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا نگاهی داشته‌ایم به تاریخ و ساعت برگزاری این بازی.

زمان بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا 

زمان بازی رئال مادرید بارسلونا در کوپا دل ری به عنوان یکی از مهمترین دیدارهای فوتبال جهان، بسیار مورد توجه است. رئال مادرید و بارسلونا که هر دو از مدعیان قهرمانی لالیگا محسوب می‌شوند، به ترتیب پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و رئال سوسیه‌داد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا رسیدند. دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) به صورت رفت و برگشتی انجام خواهد شد و بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازی رفت الکلاسیکوی جام حذفی در تاریخ ۱۱ اسفند و ال کلاسیکوی برگشت نیز در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ساعت بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید

ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری اعلام شده است و هر دوی این دیدارها از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

ورزشگاه رئال مادرید مقابل بارسلونا

همانطور که پیشتر گفته شد، بازی رئال مادرید و بارسلونا در جام حذفی به صورت رفت و برگشتی انجام می‌شود که دیدار رفت آن به میزبانی باشگاه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و دیدار برگشت به میزبانی بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...