عمارت هایی که نبوغ تجاری شکیرا را نشان می دهند

شکیرا که به خاطر آهنگ های پرطرفدار و رابطه جنجالی اش با جرارد پیکه شناخته می شود، ید طولایی در سرمایه گذاری های خرد و کلان در املاک دارد.
کدخبر (134016) | 10 بهمن 1401 | ساعت 15:24
0 345
عمارت هایی که نبوغ تجاری شکیرا را نشان می دهند
شکیرا که به خاطر آهنگ های پرطرفدار و رابطه جنجالی اش با جرارد پیکه شناخته می شود، ید طولایی در سرمایه گذاری های خرد و کلان در املاک دارد.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا که سه بار برنده جایزه گرمی شده، مجموعه فوق العاده‌ای از املاک و مستغلات برای خود دارد. شکیرا که اخیرا آهنگ جدیدی علیه پیکه خوانده، پس از به شهرت رسیدن مبلغ قابل توجهی را صرف سرمایه ‌گذاری برای خرید کرده است. او اولین ملک خود را در سال 2001 خریداری کرد که دارای عمارت‌ها، یک خانه در مزرعه، یک ویلای تعطیلاتی و یک جزیره خصوصی درون خود است. با این حال شکیرا پس از جدایی از ستاره فوتبال جرارد پیکه، خانه خود در بارسلونا را برای فروش گذاشته است. ملکه موسیقی پاپ لاتین با همسر سابق خود برای حضانت فرزندانشان به توافق رسیده و این خواننده کلمبیایی به همراه پسرانش به عمارت میامی نقل مکان خواهد کرد. البته شکیرا بازگشت به میامی را به تعویق انداخته چرا که جرارد پیکه پس از سپری کردن یک سال سخت هنوز شرایط خود را پیدا نکرده است. اما بیایید نگاهی گذرا به مجموعه املاک و مستغلات این خواننده سرشناس بیندازیم.

عمارت ها و خانه های ویلایی شکیرا

عمارت فلوریدا: شکیرا اولین عمارت خود را در سال 2001 هنگامی که به تازگی به شهرت رسیده بود، خریداری کرد. او این عمارت را در جزیره لاگورس فلوریدا به قیمت 1.1 میلیون دلار خرید. مساحت آن 250 متر مربع است. در همین حال، ستاره پاپ این ملک را در سال 2005 به قیمت 1.5 میلیون دلار فروخت. عمارت ساحلی میامی: این دومین خرید او بود و در فلوریدا یک پیشرفت برایش محسوب می‌شد. شکیرا این عمارت را در سپتامبر 2001 به قیمت بیش از 3 میلیون دلار خریداری کرد. مساحت این خانه بیش از 750 متر مربع است و گزارش‌ها حاکی از آن است که او امسال با خانواده‌اش به این عمارت نقل مکان خواهد کرد. این ملک دارای شش اتاق خواب و هشت اتاق خواب با استخر اختصاصی می‌باشد. او سه بار سعی کرد ملک را بفروشد و اکنون گزینه خوبی برای زندگی در صورت نقل مکان به میامی است. خانه بارسلونا: شکیرا با جرارد پیکه مالک این خانه است. این زوج خانه را به قیمت 5.9 میلیون دلار خریداری کردند و مساحت آن بیش از 140 متر مربع است. این خانه دارای هفت اتاق خواب، دو آشپزخانه، یک استخر، یک سالن بدنسازی و سایر امکانات رفاهی است. خانه تعطیلات: در سال 2019، شکیرا و پیکه بر روی یک خانه تعطیلات در جزیره قبرس در دریای مدیترانه سرمایه گذاری کردند. این خانه دارای شش اتاق خواب، هشت حمام، یک سینمای خانگی، یک سالن ورزشی خصوصی، یک جکوزی، یک استخر خصوصی و یک انبار شراب با باغ است.

مزارع و جزایر خصوصی شکیرا

مزرعه اروگوئه: این مزرعه اولین ملک خریداری شده توسط شکیرا است. این مزرعه دارای مساحتی بیش از 12 هکتار و دارای یک خانه اصلی و یک مهمان خانه است. خانه اصلی دارای چهار اتاق خواب، یک سینما، یک دفتر کار و یک سالن ورزشی است. خارج از خانه اصلی، یک استخر آب گرم، یک دریاچه با قایق، یک سونا و یک زمین تنیس وجود دارد. جزیره خصوصی: شکیرا به همراه راجر واترز از پینک فلوید و آلخاندرو سانز خواننده اسپانیایی این جزیره را در باهاما خریداری کرد. طبق گزارش‌ها، او این جزیره را به قیمت حدود 15 میلیون دلار خریداری کرده، جزیره‌ای مساحتی بالغ بر 550 هکتار با پنج ساحل شنی سفید، سه دریاچه نمک، آبشارهای متعدد و سه خلیج دارد. درباره شکیرا بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...