همه امکاناتی که دنی آلوز در زندان دارد!

دنی آلوز در بدو ورود به زندان یک کارت بانکی با موجودی 100 یورویی دریافت کرده تا برای خریدهای داخل زندان از آن استفاده کند.
کدخبر (134013) | 10 بهمن 1401 | ساعت 15:12
0 154
همه امکاناتی که دنی آلوز در زندان دارد!
دنی آلوز در بدو ورود به زندان یک کارت بانکی با موجودی 100 یورویی دریافت کرده تا برای خریدهای داخل زندان از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دنی آلوز به تجاوز به دختر 23 ساله در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا متهم شد؛ آلوز بیش از یک هفته است که در زندان به سر می‌برد. در مورد اینکه دنی آلوز پس از منع صدور وثیقه، چطور در حالی سپری کردن روزهای خودش در زندان است، چندین گزارش منختلف منتشر شده است. برنامه اسپانیایی 'Ya es mediodía' مواردی را که بازیکن سابق بارسلونا در دوران زندان در اختیار دارد، فاش کرده است. خبرنگار این برنامه عنوان کرده است که این بازیکن 39 ساله در بدو ورود به زندان یک کارت بانکی با موجودی 100 یورویی دریافت کرده تا برای خریدهای داخل زندان از آن استفاده کند.

دنی آلوز در زندان چه وسایلی خریده است؟

اگرچه انواع محصولات را می‌توان در آنجا خریداری کرد اما طبق گزارش این برنامه آلوز با این پول مایحتاج اولیه مانند چهار قوطی ماهی تن، چهار عدد ماست، یک بطری شامپو، یک دئودورانت و برخی نوشیدنی‌های انرژی زا را خریداری کرده است. مدافع سابق بارسلونا از خرید لباس اضافی امتناع کرده و باقی مبلغ کارت را برای وسایل ضروری‌تر در زندان نگه داشته است.

سلولی بدون تلویزیون

اگرچه او می‌تواند در صورت تمایل یک تلویزیون در سلول خود داشته باشد اما آلوز تصمیم گرفته است که فعلا تلویزیون نداشته باشد تا از مطلع شدن اخبار بیرونی در مورد پرونده خود جلوگیری کند. همچنین گزارش شده که برخی از زندانیان ترس آن را دارند که ملاقات‌های خود به دلیل حضور چنین فوتبالیست مطرحی به تعویق بیفتد.

دنی آلوز : هر اتفاقی را می پذیرم و از چیزی نمی ترسمآخرین مورد در پرونده دنی آلوز

دنی آلوز به خیانت به همسرش اعتراف کرده اما اصرار دارد که زن جوان به او رضایت داده است. وکیل او کریستوبال مارتل گفته است که موکلش تجاوز جنسی به این دختر را در توالت VIP کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا را رد کرده اگرچه او اعتراف کرده است که به همسرش خیانت کرده است. گفته می‌شود دلیل اینکه آلوز پیش از این روایت منسجم‌تری از حقایق را ارائه نکرده، این بوده است که این برزیلی سعی داشت این خیانت را از همسرش پنهان کند. وکیل آلوز به "هابلاندو کلارو" از TVE گفت:
"او در شوک بود، سعی می‌کرد خیانت را از همسرش پنهان کند."
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...