توهین ستاره هالیوود به کانر مک گرگور ؛ تو باعث بدنامی ایرلند هستی !

لیام نیسون بازیگر نامزد اسکار در گفت‌وگویی مدعی شده کانر مک گرگور فرهنگ سنتی مردم ایرلند را همه جا از بین برده است.
کدخبر (138032) | 16 بهمن 1401 | ساعت 21:04
0 224
توهین ستاره هالیوود به کانر مک گرگور ؛ تو باعث بدنامی ایرلند هستی !
لیام نیسون بازیگر نامزد اسکار در گفت‌وگویی مدعی شده کانر مک گرگور فرهنگ سنتی مردم ایرلند را همه جا از بین برده است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور، اسطوره UFC مورد انتقاد یک ستاره هالیوود قرار گرفته است. لیام نیسون، بازیگر نامزد اسکار مدعی شده که این ستاره رزمی متولد ایرلند، فرهنگ سنتی مردم ایرلند را همه جا از بین برده است. بازیگر فیلم Taken در مصاحبه‌ای با Men’s Health، گفت:

UFC را نمی‌توانم تحمل کنم. برای من مثل درگیری در یک بار است. می‌دانم که مشارکت‌کنندگان در این مسابقات می‌گویند نه، اشتباه می‌کنی، ما ماه‌ها تمرین می‌کنیم...، خب چرا یک بطری مشروب برنمی‌داری و بر سر مرد دیگر نمی‌کوبی؟ این مرحله بعدی یو‌اف‌سی است. از آن متنفرم. کانر مک گرگور، یک لپرکان کوچک است که باعث بدنامی ایرلند شده است. می دانم که او تناسب اندام خوبی دارد و برای این تحسینش می‌کنم اما نمی‌توانم تحملش کنم.
اگرچه مک گرگور در گذشته از درگیر شدن در جنگ لفظی با افراد مشهور بسیار لذت می‌برد، اما احتمالا حرف‌هایی که لیام نیسون زده آخرین چیزی است که به ذهنش خطور می‌کند. هفته گذشته قهرمان دوگانه UFC فاش کرد که در حین دوچرخه سواری توسط یک ماشین زیر شده و پایش به شدت آسیب دیده است.

توهین ستاره هالیوود به کانر مک گرگور؛ تو باعث بدنامی ایرلند هستی!بازگشت چهره جنجالی ؟

پس از تقریباً دو سال دوری از میادین، به نظر می‌رسد مک گرگور قرار است امسال به مسابقات بازگردد و او عنوان کرده که می‌تواند به عنوان مربی در رقابت UFC The Ultimate Fighter حضور داشته باشد. کانر مک‌ گرگور اخیرا از UFC به هالیوود وارد شده و به زودی در بازسازی فیلم  Road House مقابل جیک جیلنهال بازی خواهد کرد. جیلنهال در این فیلم نقش یک مبارز سابق UFC را بازی کرده که در یکی از بارهای فلوریدا مشغول کار می‌شود. مک گرگور بنا بر گزارش‌های غیررسمی نقش شخصیت جدیدی را بازی می‌کند که در نسخه اصلی وجود نداشته است.

جنجال های بی پایان کانر مک گرگور

کانر مک گرگور اخیرا درگیر یک پرونده حقوقی دیگر هم در مورد تعرض به یک زن در قایق تفریحی خود شده است. این پرونده اگرچه مدت‌ها پیش بسته شده بود اما با دادخواست مجدد شاکی پرونده، روند حقوقی و بررسی آن توسط پلیس اسپانیا به جریان افتاده است. این مبارز ایرلندی این روزها با چالش‌های مختلفی مواجه است که یکی از آنها همین پرونده شکایت تعرض او در قایق تفریحی‌اش است که ممکن است در آستانه بازگشت وی به صحنه رقابت‌ها، برایش دردسرساز شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...