چطور زیباترین بازیکن زن فوتبال سوئیس ، راجر فدرر شکست داد؟

آلیشیا لمان حالا بالاتر از راجر فدرر پرطرفدارترین ورزشکار سوئیسی محسوب می‌شود.
کدخبر (140858) | 22 بهمن 1401 | ساعت 20:20
0 967
چطور زیباترین بازیکن زن فوتبال سوئیس ، راجر فدرر شکست داد؟
آلیشیا لمان حالا بالاتر از راجر فدرر پرطرفدارترین ورزشکار سوئیسی محسوب می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، راجر فدرر دیگر پرطرفدارترین ورزشکار سوئیسی در اینستاگرام نیست! چراکه حالا آلیشیا لمان توانسته قهرمان 20 دوره گرند اسلم تنیس دنیا را در این زمینه کنار بزند. دختر زیبای سوئیسی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال این روزهای دنیاست و در استون ویلا در لیگ برتر انگلیس و همچنین در تیم ملی سوئیس به عنوان مهاجم را بازی می‌کند. چندی پیش او جشن تولد 24 سالگی خود را برگزار کرد و پس از آن تصویری از این مراسم را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد و کیک تولد خود را که بر روی آن نوشته شده بود "ملکه سوئیس" با هوادارانش به اشتراک گذشت. چند هفته پس از این جشن لمان شاهد افزایش تدریجی فالوورهایش و رسیدن به رقم جالب توجه 11.4 میلیون فالوور بود. پس از این اتفاق بود که رسانه‌های سوئیسی خبر عبور تعداد دنبال کنندگان لمان از راجر فدرر را اعلام کردند تا این بازیکن فوتبال اکنون محبوب‌ترین ورزشکار سوئیس لقب بگیرد. چطور زیباترین بازیکن زن فوتبال سوئیس ، راجر فدرر شکست داد؟ فدرر که تا پیش از بازنشستگی استفاده مداومی از شبکه‌های اجتماعی نداشت، پس از این اتفاق به استفاده تدریجی از آن روی اورد و حالا با افزایش فعالیت خود تعداد دنبال کنندگان خود را به 11.2 میلیون نفر رسانده است.

آلیشیا لمان چگونه به شهرت رسید؟

دوران حرفه‌ای فوتبال لمان در سال 2016 تغییر کرد؛ زمانی که کونولفینگن را ترک کرد و به تیم یانگ بویز پیوست. 9 گلی که او در اولین فصل حضورش به ثمر رساند، توجه وستهام را به او جلب کرد. لمان سپس از حضور در یک دوره کوتاه در اورتون قبل از امضای قرارداد جدید با استون ویلا لذت برد. همچنین اولین بازی او برای تیم ملی در 5 آوریل 2018 انجام شد. لمان پس از به ثمر رساندن هر گل با نشان دادن عدد هفت که اشاره به کریستیانو رونالدو دارد، الگوی واقعی فوتبال خود را به یاد می‌آورد. لمان هرگز علاقه خود را به شبکه‌های اجتماعی پنهان نکرده و از ابتدای فعالیت خود به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای همیشه به این جنبه توجه زیادی داشته است. چطور زیباترین بازیکن زن فوتبال سوئیس ، راجر فدرر شکست داد؟ از طرف دیگر فدرر مطمئناً بیشتر به زمین بازی فکر کرده است تا نشان دادن خودش در شبکه‌های اجتماعی. این اسطوره دنیای تنیس سال گذشته در مسابقات لیورکاپ در کنار دو رقیب سرسخت خود نواک جوکوویچ و رافائل نادال از دنیای تنیس خداحافظی کرد. اخیرا برند Uniqlo برای تقدر از دوران حرفه‌ای راجر فدرر، نسخه جدیدی از کلاه RF و یک تی شرت فوق‌العاده را روانه بازار کرده است. فدرر در مصاحبه با وب سایت این برند گفته:
کلاه RF بخش ویژه‌ای از حرفه تنیس من بود و به من اجازه داد تا با هواداران شگفت انگیزم ارتباط برقرار کنم. من برای همه محبت ها و حمایت ها سپاسگزارم. امیدوارم مردم بتوانند از این نسخه جدید یادبود لذت ببرند.
  بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...