دی ماریا : به حضور در جام جهانی بعدی فکر نمی کنم

آنخل دی ماریا در مصاحبه ای عنوان کرد: هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد با یوونتوس نداشته ام و با سایر باشگاه ها هم حرفی نزده ام.
کدخبر (143767) | 28 بهمن 1401 | ساعت 19:05
0 104
دی ماریا : به حضور در جام جهانی بعدی فکر نمی کنم
آنخل دی ماریا در مصاحبه ای عنوان کرد: هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد با یوونتوس نداشته ام و با سایر باشگاه ها هم حرفی نزده ام.

به گزارش سرخ نیوز، آنخل دی ماریا در تابستان با قراردادی یک ساله به صورت آزاد به یوونتوس پیوست. در قرارداد او بندی وجود دارد که به او اجازه می دهد یک فصل دیگر در یوونتوس بازی کند. این مساله و موارد دیگر بهانه مصاحبه ESPN آرژانتین با دی ماریا شده است. دی ماریا گفت:

در مورد آینده تصمیمی نگرفته ام. در یوونتوس خوشحال هستم. باشگاه اخیرا درگیر مشکلاتی شده است. هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد با یوونتوس نداشته ام و با سایر باشگاه ها هم حرفی نزده ام. در حال حاضر تنها به بازی کردن و نشان دادن ارزشم در هر بازی هستم. سپس خواهیم دید که چه پیش می آید.
هنوز باورم نمی شود که چطور توانستیم از پس این همه موانع در جام جهانی بربیاییم. در نیمه اول فینال جام جهانی عالی بودیم اما باورکردنی نبود. تمام اتفاقات فینال باورنکردنی بودند. به پنالتی رفتیم و شانس هم با ما یار بود. مونتیل در دوران بازیش هر 16 پنالتیش را گل کرده بود اما هیچ تضمینی وجود نداشت که این پنالتی را هم گل کند. خوش شانس بودیم.
به حضور در جام جهانی بعدی فکر نمی کنم اما به حضور در کوپا آمریکای بعدی فکر می کنم. هر کاری لازم باشد می کنم تا بتوانم در این رقابت حضور پیدا کنم. برای حضور در کوپا آمریکا لازم است که در اروپا به بازی ادامه دهم. می دانم که در غیر این صورت اسکالونی روی من حساب نمی کند. برای حضور در لیست او باید 100% آماده باشید. لیونل مسی باید در جام جهانی بعدی حاضر باشد. فقط یک لیونل مسی وجود دارد. برنده هفت توپ طلاست و با بارسلونا به تمامی جام ها دست یافته. او بهترین تاریخ است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...