ژاوی : لیگ اروپا ؟ حذف از لیگ قهرمانان دردناک تر بود !

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با وجود تلخ بودن حذف از لیگ اروپا، اما او و تیمش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند.
کدخبر (147375) | 06 اسفند 1401 | ساعت 18:42
0 83
ژاوی : لیگ اروپا ؟ حذف از لیگ قهرمانان دردناک تر بود !
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با وجود تلخ بودن حذف از لیگ اروپا، اما او و تیمش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا، صدرنشین لالیگا، فردا در هفته بیست و سوم این لیگ به خانه آلمریا می‌رود تا با این تیم دیدار کند. شاگردان ژاوی درحال حاضر از بیست و دو مسابقه 59 امتیازی هستند و با اختلاف هشت امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان رئال مادرید فعلاً خیال‌شان از صدرنشینی راحت است. آن‌ها فردا به مصاف آلمریایی می‌روند که در رتبه هفدهم جدول ایستاده و این در حالی است که رئال مادرید در یک بازی حساس یعنی دربی مادرید باید با اتلتیکو دیدار کند. بارسلونا اما از نظر روحی با مشکلاتی روبه‌رو است چرا که مدت زیادی از شکست شاگردان ژاوی مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد و حذف آن‌ها از لیگ اروپا نگذشته است. ژاوی در آستانه این مسابقه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در پاسخ به سؤالات متعدد درباره حذف بارسا از لیگ اروپا گفت با اینکه این حذف هم تلخ بوده، اما او و بازیکنانش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند. ژاوی : لیگ اروپا ؟ حذف از لیگ قهرمانان دردناک تر بود ! آلمریا ممکن است با 5 یا 6 مدافع بازی کند

آن‌ها حریف سرسختی هستند. به‌خصوص وقتی در خانه خودشان بازی می‌کنند. آن‌ها در همین فصل چندین بازی را در خانه پیروز شده‌اند. هیچ بعید نیست که با پنج یا شش بازیکن در دفاع مقابل ما قرار بگیرند.
ال‌کلاسیکوی جام حذفی
ما از الان به ال‌کلاسیکویی که قرار است در جام حذفی برگزار کنیم فکر نمی‌کنیم. فعلاً همه حواس ما به بازی با آلمریا است.
آخرین وضعیت مصدومیت دمبله
دمبله با ما تمرین می‌کند ولی هنوز 100 درصد آماده نیست. او اما در حال بهتر شدن است و به زودی با تیم تمرین خواهد کرد.
بارسا چقدر شانس قهرمانی در لالیگا دارد
اگر بتوانیم قهرمان لیگ بشویم می‌توانیم بگوییم که فصل خوبی داشته‌ایم. همه چیز دست خودمان است. حتی در جام حذفی که با رقیب سختی مواجه خواهیم شد. بله ما می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم.
شرایط آرائوخو و آنسو فاتی
آرائوخو صددرصد آماده است. هیچ مشکلی وجود ندارد. آنسو هم مشکل کوچکی داشت ولی انتظار می‌رود برای بازی در جام حذفی به ترکیب برگردد.
حذف تلخ بارسا از لیگ اروپا
پیام ما بعد از حذف شدن از لیگ اروپا این است که باید رو به جلو حرکت کنیم. شکی نیست که ناراحتیم ولی واقعیت این است که بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر ناراحت شدیم. در چنین بازی‌هایی مقابل تیمی با کیفیت منچستریونایتد احتمال باخت هم وجود دارد. فوتبال همین است.
دربی مادرید؟
ما این بازی را تماشا خواهیم کرد ولی بازی‌هایی که روی آن‌ها کنترلی نداریم را خیلی با حساسیت دنبال نمی‌کنیم. تمرکز ما بازی مقابل آلمریا است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...