مسمومیت غذایی و اراده پولادین خرس آلمانی ؛ اورس کالچینسکی حتی در بیمارستان هم تسلیم نمی شود

اورس کالچینسکی ، بدنساز آلمانی دسته فیزیک کلاسیک 5 روز پیش از آغاز رقابت های آرنولد کلاسیک 2023 به دلیل مسمومیت غذایی در بیمارستان بستری شد.
کدخبر (152569) | 18 اسفند 1401 | ساعت 12:41
0 285
مسمومیت غذایی و اراده پولادین خرس آلمانی ؛ اورس کالچینسکی حتی در بیمارستان هم تسلیم نمی شود
اورس کالچینسکی ، بدنساز آلمانی دسته فیزیک کلاسیک 5 روز پیش از آغاز رقابت های آرنولد کلاسیک 2023 به دلیل مسمومیت غذایی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سرخ نیوز، اورس کالچینسکی بدنسازی آلمانی است که در دسته فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023 رقابت کرد. او پیش از برگزاری این رقابت ها با مشکلات سختی رو به رو شد. کالچینسکی اخیرا در اینستاگرام خود اظهار کرده که پنج روز بیش از شروع رقابت ها در اوهایو، در بیمارستان بستری شده است. او علت این مشکل را مسمومیت غذایی عنوان کرده است. اورس کالچینسکی آلمانی طی سه سال گذشته خود را به عنوان یکی از بهترین بدنسازان دسته فیزیک کلاسیک به دنیا معرفی کرده است. زیبایی ظاهری او، عضلات فوق العاده پایین تنه اش و انرژی زیادی که در صحنه از خود به نمایش می‌گذارد، ترکیب خارق العاده ای را درست کرده که برتری او را نسبت به سایر رقبایش ثابت می‌کند. اورس کالچینسکی اولین قهرمانی خود را در سال 2021 در رقابت Tampa Pro به دست آورد. او در اولین حضور خود در مستر المپیا، عملکرد مناسبی داشت و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ارتقای جایگاه اورس کالچینسکی در مستر المپیا

کالچینسکی برخلاف تجربه کمش در این عرصه، عملکردهای بسیار خوبی را در تعدادی از پرطرفدارترین رقابت های بدنسازی از خود نشان داده است. در آرنولد کلاسیک 2022، ترنس رافین قهرمان شد، رامون دینو در جایگاه دوم قرار گرفت و اورس کالچینسکی مدال برنز را از آن خود کرد. در کنار این رقابت ها، کالچینسکی در Boston Pro و Kuwait Classic Pro به عنوان قهرمانی دست یافته است. اورس کالچینسکی در پایان سال 2022، در صحنه مستر المپیا حضور پیدا کرد و جایگاه خود را به مقام سوم ارتقا داد. رامون دینو در این رقابت ها دوباره به نایب قهرمانی رسید. کریس بامستد غیر قابل مهار بود و برای چهارمین بار قهرمانی فیزیک کلاسیک را از آن خود کرد. اورس کالچینسکی در آرنولد کلاسیک 2023 بار دیگر با رامون دینو رقابت کرد. او باز هم از رامون دینو شکست خورد و پس از او، به نایب قهرمانی رسید. کالچینسکی پس از گذشت چند روز از اعلام نتایج، در رابطه با مشکلات خود چند روز پیش از آغاز آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرد.

مسمومیت غذایی اورس کالچینسکی 5 روز پیش از آرنولد کلاسیک 2023

طبق صحبت های اورس کالچینسکی، او 5 روز پیش از آغاز رقابت های آرنولد کلاسیک 2023، به دلیل مسمومیت غذایی در بیمارستان بستری شد. او در کپشن پست اینستاگرام خود نوشت:
وقتی از قدرت حرف می‌زنیم، فقط در مورد قدرت عضلات صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد اراده ما در ادامه دادن مسیر موفقیت نیز صحبت می‌کنیم. من 5 روز پیش از شروع آرنولد کلاسیک 2023 به دلیل مسمومیت غذایی در بیمارستان بستری شدم. با این وجود من هیچوقت از رسیدن به اهدافم دست نکشیدم. امیدوارم تمامی بدنسازان جوانی که تازه این حرفه شروع کرده اند از من الهام بگیرند. مهم نیست در مسیر موفقیت با چه مشکلاتی رو به رو می‌شوید، در هر صورت باید بر آن ها غلبه کنید. خودتان را باور کنید و هیچوقت تسلیم نشوید. اینقدر تلاش کنید تا به خواسته هایتان برسید. بسیار از مربی خودم تشکر می‌کنم که در تمام این مدت در کنار من بود و بهترین تصمیمات را برای من گرفت تا بتوانم بهترین خودم را به مسابقات برسانم.
با وجود مشکلات اورس کالچینسکی پیش از شروع مسابقات، کنار زدن او برای رامون دینو کار راحتی نبود. طرفداران کالچینسکی نظرات خود را اظهار کردند و از او حمایت کردند. با توجه سن کم اورس کالچینسکی، او هنوز زمان زیادی دارد تا بدن خودش را به بهترین نسخه خود ارتقا دهد. او اخیرا در مورد برنامه خود تا شروع فصل جدید صحبت کرده است. یکی از اهدافی که کالچینسکی هم اکنون دنبال می‌کند، بهبود و تقویت عضلات بازوها و پشت خود است. خرس معجزه آسا اظهار کرد که او هنوز 3 کیلوگرم تا محدودیت وزنی فیزیک کلاسیک فاصله دارد و این یعنی او همچنان می‌تواند به رشد دادن عضلات خود ادامه دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...