میلوس سارسف ، سمسون دائودا را مستحق قهرمانی می‌ داند / او نیک واکر را شکار کرد !

میلوس سارسف مربی سمسون دائودا ، علت قهرمان نشدن نیک واکر و عملکرد ضعیف بیگ رامی را بررسی کرد.
کدخبر (152550) | 17 اسفند 1401 | ساعت 23:09
1 420
میلوس سارسف ، سمسون دائودا را مستحق قهرمانی می‌ داند / او نیک واکر را شکار کرد !
میلوس سارسف مربی سمسون دائودا ، علت قهرمان نشدن نیک واکر و عملکرد ضعیف بیگ رامی را بررسی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، میلوس سارسف، سمسون دائودا را به اولین قهرمانی اش در آرنولد کلاسیک رساند. در آخرین پادکست Cutler Cast که در حضور سارسف و جی کاتلر برگزار شد، آن ها نتیجه و اتفاقات این رقابت ها را مرور کردند و بررسی کردند که چرا بیگ رامی و نیک واکر به هدف خود در این مسابقات نرسیدند. سی و پنجمین دوره آرنولد کلاسیک از یازدهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار شد؛ رقابتی که خشم بسیاری از هواداران را در پی داشت. در دسته آزاد مردان این رقابت ها، قهرمانی جدید به دنیا معرفی شد. نیک واکر، سمسون دائودا و اندرو جکد، داوران را در مرحله پیش داوری قانع کردند که کسی جز این سه نفر مستحق سه جایگاه اول نیست. با توجه به مرحله پیش داوری، این موضوع برای هواداران روشن شد که این رقابت بسیار سخت و نزدیک است و انتخاب یک قهرمان از بین آن ها کار سختی خواهد بود. سمسون دائودا موفق شد تا قهرمانی را از آن خود کند و نیک واکر در کسب دومین قهرمانی خود در آرنولد کلاسیک ناکام بود. نیک واکر بدن بسیار عضلانی و کاملا خشکی داشت و عضلات او به طور کامل نمایان بودند. با این حال، شکل فیزیک و تکمیل بودن بدن دائودا از هر نظر، قهرمانی را برای او به ارمغان آورد. اندرو جکد که جواز حضور در این رقابت ها را در آرنولد کلاسیک آماتور ها در سال 2022 به دست آورد، در جایگاه سوم قرار گرفت. میلوس سارسف به جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا پیوست و آن ها اتفاقات این مسابقات را مرور کردند. آن ها در مورد ناکامی واکر و بیگ رامی از متوقف کردن دائودا صحبت کردند.

میلوس سارسف : قهرمانی حق سمسون دائودا بود

سارسف باور دارد که قهرمانی حق سمسون دائودا بود و او این قهرمانی را با قدرت از آن خود کرد. او اظهار کرد:
یکی از چیزهایی که باید بررسی کنید، فیگورهای مختلف است، آن ها را نگه دارید و با دقت نگاه کند و قضاوت کند. نکته بعدی که باید بررسی شود هر چیزی غیر از فیگورگیری است. به طور مثال زمانی که بدنساز در حال چرخش است و آرام است و فیگور نگرفته، در این زمان می‌توانید حجم واقعی عضلات و ضخامت واقعی عضلات را مشاهده کنید. در این قسمت سمسون نسبت به اندرو برتری داشت و عضلانی تر بود.
به عقیده سارسف، حجم عضلات بالاتنه و پایین تنه واکر با یکدیگر متعادل نبودند و او حجم عضلات پایین تنه خود را فدای افزایش حجم عضلات بالاتنه کرد. او گفت:
بگذارید در مورد نیک واکر صحبت کنیم. نیک واکر کسی است که می‌خواهد رقابت ها را برنده شود. او می‌خواهد نقاط قوت خود را بهبود ببخشد و با آن ها قهرمان شود. تعادل و تقارن او واقعا فوق العاده بود، این را قبول دارم. اما به نظر من او پس از مستر المپیا، حجم عضلات پاهای خود را فدای عضلات بالاتنه خود کرد. این موضوع باعث شد تا عضلات بالاتنه او با پایین تنه اش تعادل خوبی نداشته باشند و نسبت عضلات شانه هایش به عضلات پاهایش نسبت به گذشته بیشتر شود.
کاتلر در این مورد با سارسف موافق است. او اظهار کرد:
من هم موافقم، حجم عضلات پایین تنه اش کاهش یافته بود. شاید بتوان گفت این همان بدنی بود که نیک واکر در مستر المپیا به ما نشان داد.

بیگ رامی نمی توانست برای قهرمانی آرنولد کلاسیک بجنگد

سارسف و کاتلر پس از بررسی نیک واکر، عملکرد بیگ رامی را بررسی کردند. بیگ رامی در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت. آن ها توضیح دادند که داوران سریعا به این نتیجه رسیدند که بیگ رامی نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد؛ اتفاقی که در مستر المپیا 2022 نیز رخ داد. سارسف توضیح داد:
همه ما می‌دانیم که فیگور زیربغل از جلو مناسب نیک واکر نیست. حالا بگذارید در مورد بیگ رامی صحبت کنیم. وقتی آن ها روی صحنه آمدند، رامی وسط ایستاده بود و اولین کسی بود که با بقیه مقایسه شد. اما او نتوانست خوب عمل کند و سریعا او را جا به جا و جایگزین کردند. آن ها حتی فرصت ندادند که رامی فیگوری دیگر بگیرد که شاید بتواند خود را بهتر نشان دهد. آن ها سریعا تصمیم خود را گرفتند و مطمئن شدند که قهرمان، یکی از این سه نفر است: اندرو جکد، نیک واکر و سمسون دائودا. پس آن ها رامی را کنار گذاشتند. آیا وضعیت رامی نسبت به مستر المپیا بهتر بود؟ بله، مخصوصا روز شنبه. در مرحله پیش داوری 50 - 50 بود. در مقایسه با رقبای دیگر خود، جزئیات کافی نداشت.
سارسف معتقد است که نه تنها در آرنولد کلاسیک 2023، بلکه در مستر المپیا 2022 نیز دائودا باید نیک واکر را شکست می‌داد و جایگاه ششم حق او نبود. واکر در مستر المپیا 2022 در جایگاه سوم قرار گرفت و جایزه Olympia People Champ را برنده شد. سارسف کاملا معتقد است که به هر شکل و نحوی که بررسی کنیم، سمسون دائودا نیک واکر را شکست داده بود. میلوس سارسف و سمسون دائودا فصل پر هیجانی را پیش رو خواند داشت چراکه شیر نیجریایی جواز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده است. بیگ رامی و نیک واکر باید به تمرینات بازگردند و نسخه های بهتری از خود را به رقابت هایی که در آینده برگزار خواهند شد، برسانند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خداحافظی تلخ بیگ رامی وپایان او
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...