راجر فدرر رکوردهایش در بیرون از زمین تنیس را هم می شکند !

دستاوردهای بی پایان راجر فدرر حتی در روزهایی که او از دنیای تنیس دور است نیز ادامه دارد.
کدخبر (153871) | 21 اسفند 1401 | ساعت 14:33
0 82
راجر فدرر رکوردهایش در بیرون از زمین تنیس را هم می شکند !
دستاوردهای بی پایان راجر فدرر حتی در روزهایی که او از دنیای تنیس دور است نیز ادامه دارد.

به گزارش سرخ نیوز، راجر فدرر، اسطوره بازنشسته دنیای تنیس، که به افتخارات و عناوین قابل توجهی در این ورزش دست یافته، حالا اعلام کرده که در خارج از دنیای تنیس هم به دستاورد قابل توجهی دست یافته است. طبق اعلام این ستاره سوئیسی، بنیاد خیریه او از هدفش که کمک به 2.4 میلیون کودک و تأسیس 12 هزار مؤسسه آموزشی بوده، فراتر رفته است. فدرر سال‌ها ازطریق بنیاد راجر فدرر که در سال 2003 تأسیس شد، در کارهای بشردوستانه شرکت داشته است. مأموریت این بنیاد، حمایت از پروژه‌های آموزشی در سوئیس و سایر کشورها، به‌ویژه در آفریقا است. این بنیاد از زمان تأسیس خود متعهد به بهبود دسترسی به آموزش برای کودکانی است که در فقر زندگی می‌کنند و با سازمان‌های محلی برای تأمین منابعی مانند زیرساخت‌های مدرسه، آموزش معلمان و بورسیه‌ها همکاری کرده است.

راجر فدرر رکوردهایش در بیرون از زمین تنیس را هم می شکند !اظهارات راجر فدرر درباره دستاوردهای بنیاد خیریه

فدرر در توئیت اخیر خود از دستاوردهای بنیاد، ابراز غرور کرد و گفت:
ما اکنون به هدف خود در خدمت به بیش از 2.4 میلیون کودک و بیش از 12 هزار مؤسسه آموزشی رسیده‌ایم. این یک نقطه عطف مهم برای ما است و از حامیان، شرکا و کارکنان خود که به‌طور خستگی‌ناپذیر برای ایجاد این امکان تلاش کرده‌اند، بی‌نهایت سپاسگزار هستیم.
بنیاد راجر فدرر متعهد به ارائه دسترسی به آموزش باکیفیت برای کودکانی است که در فقر زندگی می‌کنند. در مارس 2022، فدرر ازطریق بنیاد خود به War Child Holland کمک بزرگی به مبلغ 500 هزار دلار برای حمایت از آموزش کودکان در اوکراین انجام داد. فدرر سال گذشته درحالی بازنشسته شد که 20 قهرمانی در مسابقات گرنداسلم را به‌دست آورد و در مجموع طی سال‌های فعالیت خود 130 میلیون دلار کسب درآمد کرد. با این حال، او همچنان به تأثیرگذاری خود چه در دنیای تنیس و چه خارج از آن ادامه می‌دهد. تلاش‌های بشردوستانه او تحسین و احترام گسترده‌ای را ازسوی طرفداران وی در سراسر جهان به همراه داشته است. همچنین فدرر اعلام کرده که این بنیاد، اکنون در هفت کشور در کنار 29 سازمان به‌صورت مشارکتی فعالیت می‌کند و برای بهبود آموزش کودکان فقیر در تلاش است.

راجر فدرر رکوردهایش در بیرون از زمین تنیس را هم می شکند !راجر فدرر ؛ الگویی حتی خارج از زمین

تعهد فدرر به بهبود دسترسی آموزش کودکان جالب توجه و تأثیر بنیاد او در سراسر جهان احساس شده است. بنیاد فدرر با ساخت پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در مالاوی گرفته تا تأسیس یک مرکز آموزش حرفه‌ای در زیمبابوه، به تعداد بی‌شماری از کودکان کمک کرده است تا به توانایی‌های خود پی ببرند و به رؤیاهای خود برسند. فدرر به‌عنوان یکی از موفق‌ترین تنیسورهای تمام دوران، هم در داخل و هم در خارج از زمین، یک الگو بوده و از موقعیت خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان استفاده می‌کند. دستاوردهای بنیاد او گواهی بر قدرت ورزش و توانایی آن در ایجاد تغییر در زندگی کسانی است که بیشتر به آن نیاز دارند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...