مذاکرات متعدد رئال مادرید با پدر جود بلینگهام

گزارش‌ها حاکی از آن است که پدر جود بلینگهام، ستاره جوان انگلیسی دورتموند، جلسات متعددی با باشگاه رئال مادرید برگزار کرده است.
کدخبر (154314) | 21 اسفند 1401 | ساعت 20:42
0 76
مذاکرات متعدد رئال مادرید با پدر جود بلینگهام
گزارش‌ها حاکی از آن است که پدر جود بلینگهام، ستاره جوان انگلیسی دورتموند، جلسات متعددی با باشگاه رئال مادرید برگزار کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، این که رئال مادرید قصد دارد تابستان آینده جود بلینگهام، ستاره جوان باشگاه دورتموند را به خدمت گرفته و به برنابئو منتقل کند بر کسی پوشیده نیست. این ستاره 19 ساله انگلیسی درحالی به یکی از اولویت‌های نقل و انتقالاتی رئال تبدیل شده که لوس بلانکوس قصد دارد به‌تدریج از نظم قدیمی خط میانی‌اش که در تملک لوکا مودریچ و تونی کروس بود عبور کرده و کم‌کم نظمی جدید پی‌ریزی کند. رسانه‌های آلمانی مدعی هستند که نمایندگان رئال مادرید در روزهای اخیر با سفر به شهر لندن تماس‌هایی با پدر جود بلینگام که نقش مدیر برنامه‌های او را هم برعهده دارد، برگزار کرده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها، جونی کالافات، استعدادیاب ارشد رئال مادرید، به‌عنوان نماینده باشگاه اسپانیایی در این مذاکرات حضور داشته است. کریستین فالک، خبرنگار روزنامه آلمانی بیلد، می‌گوید این مذاکرات اخیر در لندن اولین دور مذاکرات بین دو طرف نبوده است. او می‌گوید در گذشته یک دور مذاکره بین نمایندگان رئال و پدر جود بلینگام در شهر مادرید برگزار شده است. با اینکه رئال مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب این ستاره انگلیسی دارد، اما به‌نظر می‌رسد حاضر نیست با مبلغ مدنظر دورتموند، یعنی 150 میلیون یورو، موافقت کند. درصورت توافق نهایی رئالی‌ها با پدر جود بلینگام، مرحله بعدی مذاکرات بین رئال و بوروسیا دورتموند آغاز خواهد شد که دو طرف باید درباره مبلغ این انتقال به توافق برسند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...