حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس

کیم کارداشیان در بازی شب گذشته آرسنال مقابل اسپورتینگ لیسبون که منجر به حذف شاگردان آرتتا شد، در ورزشگاه امارات حضور داشت.
کدخبر (155894) | 26 اسفند 1401 | ساعت 09:07
0 161
حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس
کیم کارداشیان در بازی شب گذشته آرسنال مقابل اسپورتینگ لیسبون که منجر به حذف شاگردان آرتتا شد، در ورزشگاه امارات حضور داشت.

به گزارش سرخ نیوز، هواداران آرسنال پس از این که کیم کارداشیان شخصیت تلویزیونی و اینفلوئنسر دنیای مجازی را در ورزشگاه امارات دیدند، مات و مبهوت شدند.

تصاویر حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال اسپورتینگ

حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس زمانی که آرسنال مقابل اسپورتینگ لیسبون در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شکست خورد و حذف شد، کیم روی سکوها حضور داشت. ببینید: خلاصه بازی آرسنال 1 (3) اسپورتینگ 1 (5) حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس حضور شوکه‌کننده او پس از آن رخ داد که پسرش «سینت» در ماه ژانویه برای تولدش پیراهن سوم آرسنال را برتن کرده بود. سینت یکی از چهار فرزند کیم کارداشیان و رپر معروف کانیه وست است که سال ۲۰۲۲ از یکدیگر جدا شدند.

تصاویر کیم کارداشیان در ورزشگاه آرسنال

حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس این کودک ۷ ساله این مرتبه با پیراهن سرخ و سفید با مادرش در جایگاه ویژه ورزشگاه امارات حضور داشت، اما به نظر می‌رسید سوپراستار آمریکایی فقط برای بازی فوتبال آنجا نبوده. حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس حضور او در این بازی به بخشی از یک مستند معمایی که در این ورزشگاه در شمال لندن فیلمبرداری می‌شود هم مربوط است. حضور کیم کارداشیان در بازی آرسنال مقابل اسپورتینگ + عکس کیم قبل از شروع بازی با انتشار عکسی برای ۳۴۸ میلیون دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام، طرفدارانش را هیجان‌زده کرد. او عکسی از مجله ویژه بازی به همراه مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها را پست کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...