گالتیه : نمی‌دانم که لیونل مسی فصل بعد در پاریس خواهد بود یا نه!

کریستوف گالتیه ، سرمربی پی‌ اس‌ جی گفت: کیلیان مدتی است بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بنند چون او در تیم مثل یک رهبر عمل می‌ کند و اداره‌ کننده تیم است.
کدخبر (156050) | 26 اسفند 1401 | ساعت 16:08
0 52
گالتیه : نمی‌دانم که لیونل مسی فصل بعد در پاریس خواهد بود یا نه!
کریستوف گالتیه ، سرمربی پی‌ اس‌ جی گفت: کیلیان مدتی است بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بنند چون او در تیم مثل یک رهبر عمل می‌ کند و اداره‌ کننده تیم است.

به گزارش سرخ نیوز، پاری سن ژرمن یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه در خانه‌اش میزبان رن است. هواداران پی اس جی اعلام کرده‌اند قصد دارند به نشانه اعتراض به بازیکنان در بازی مقابل رن آنها را هو کنند. هواداران از حذف شدن تیم‌شان از لیگ قهرمانان و شکست پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ عصبانی هستند و بازیکنان و کم‌کاری و بی‌انگیزگی آنها را مهم‌ترین عامل این ناکامی می‌دانند. اما گالتیه در کنفرانس خبری پیش از بازی با رن این ادعاها را رد کرد و گفت بازیکنانش با جان و دل تلاش می‌کنند و علت حذف شدن تیم در مقابل بایرن این بوده که باواریایی‌ها در هر دو بازی رفت و برگشت در کل تیم بهتری بودند. سرمربی پی‌اس‌جی همچنین در پاسخ به سوالات درباره آینده لئو مسی گفت از جزئیات مذاکرات او با مدیران باشگاه اطلاع ندارد ولی می‌داند که مسی در رختکن راضی و خوشحال است و هر دو طرف خواهان ماندگار شدن او در فصل آینده هستند. سوت زدن و هو کردن هواداران برای اعتراض به مسی و بازیکنان پی‌اس‌جی بله من هم شنیدم. ولی چرا؟ چه دلیلی دارد؟ فصل گذشته، گذشته است. هیچ دلیلی برای هو کردن بازیکنان ما وجود ندارد. آنها با تمام وجود تلاش می‌کنند. ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم چون بایرن مونیخ در هر دو بازی رفت و برگشت از ما بهتر بود. وضعیت اشرف حکیمی حکیمی همچنان غایب است. امیدوارم راموس و مارکینیوش برسند و در اختیارشان داشته باشیم. وضعیت کارلوس سولر هم در ابهام است. انتقاد برخی هواداران از عملکرد لئو مسی دیدم که برخی از عملکرد او در بازی با بایرن انتقاد کرده‌اند. ولی لئو تنها بازیکن ما نبود. او اغلب و در اکثر بازی‌ها تعیین کننده است. لئو بازیکن مهمی است. او هر روز تمرین می‌کند و همیشه با نشاط بازی می‌کند. درباره آینده‌اش هنوز خیلی زود است که بفهمیم چه رخ خواهد داد. آینده لئو مسی در پاری سن ژرمن؟ این را می‌دانم که لئو و رئیس باشگاه و مدیران ارشد با هم مذاکرات زیادی داشته‌اند. ولی جزئیات مذاکرات را نمی‌دانم. من هنوز نمی‌دانم که لئو فصل بعد اینجا خواهد بود یا نه ولی قبلا هم گفته‌ام که هر دو خواست‌شان این است که او اینجا باشد. مسی در رختکن ما راضی و خوشحال است. کاپیتانی کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی کیلیان مدتی است بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بنند چون او در تیم مثل یک رهبر عمل می‌کند و اداره‌کننده تیم است. کیلیان یکی از کاپیتان دوم‌های ما است و هر وقت بر اساس شرایط بازی بازوبند به او می‌رسد کاپیتانی را به عهده می‌گیرد. بازی با رن در روز یکشنبه ما فردا یک جلسه تمرینی دیگر داریم و امیدوارم راموس را در اختیار داشته باشیم. از نظر تعداد بازیکنان در اختیار تیم با مضیقه مواجه هستیم. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و شاید مجبور بشویم در برخی پست‌ها از کسانی استفاده کنیم که برای بازی در آن پست تجربه ندارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...