بهروز عطایی: سخت تر از این نمی شد

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس توضیحاتی را مطرح کرد.
کدخبر (156255) | 27 اسفند 1401 | ساعت 09:24
0 112
بهروز عطایی: سخت تر از این نمی شد
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، قرعه‌کشی مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس برگزار و تیم ملی والیبال ایران با برزیل، ایتالیا، کوبا، آلمان، اوکراین، جمهوری چک و قطر همگروه شد؛ گروهی موسوم به «مرگ». از هر گروه دو تیم به المپیک صعود خواهد کرد. البته اگر ایران جایی میان دو تیم صعودکننده نداشته باشد هم سال آینده شانس دارد با کسب رتبه خوب در رنکینگ فدراسیون جهانی مسافر پاریش شود. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این خصوص اظهار داشت:

در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم. دوست داشتیم در گروهی که چین یا ژاپن سرگروه هستند قرار می‌گرفتیم چون تنها یک تیم قدرتمند دیگر در گروه آنها حضور دارد اما به واسطه میزبانی برزیل، ایتالیا در گروه ما قرار گرفت. ضمن اینکه کوبا، آلمان، چک و اوکراین هم سطح بالایی دارند و کار ما مقابل این تیم‌ها اصلا آسان نیست. تنها تیمی که می‌توانیم از حالا روی برد آن حساب باز کنیم قطر است.
وی در ادامه گفت:
با این حال ما دست از تلاش برنمی‌داریم و به دنبال نمایش بهترین عملکردمان در این مرحله هستیم. شرایط صعود از این رقابت‌ها بسیار سخت است. در دور پیشین انتخابی المپیک هم تیم ملی نتوانسته بود از دور اول انتخابی المپیک، سهمیه کسب کند و این سهمیه از طریق مسابقات قاره‌ای کسب شده بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنین در این باره گفت:
واقعا از این سخت‌تر نمی‌شد. برزیل پر افتخارترین تیم دنیا است و ایتالیا هم اخیرا قهرمان جهان شده. به‌جز قطر، بقیه تیم‌های حاضر در گروه ما نیز بهترین‌های سید خود بودند.
وی تصریح کرد:
البته ما کار بسیار سختی پیش رو داریم. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب در نهایت به المپیک برویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...