جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گوید ؛ روزی که پسرم مرد !

اخیراً جورجینا رودریگز مصاحبه با رسانه ها را پذیرفت و در مورد تجربه از دست دادن پسرش صحبت کرد.
کدخبر (156057) | 26 اسفند 1401 | ساعت 23:14
0 749
جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گوید ؛ روزی که پسرم مرد !
اخیراً جورجینا رودریگز مصاحبه با رسانه ها را پذیرفت و در مورد تجربه از دست دادن پسرش صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز همسر رونالدو اخیراً در مورد از دست دادن پسرشان صحبت کرده است. این زوج در آوریل 2022 صاحب یک دوقلوی پسر و دختر شدند اما فرزند پسرشان متأسفانه در زمان تولد از دنیا رفت. رودریگز در مورد این حادثه اظهار داشت:

بیش از 40 میلیون نفر من را دنبال می‌کنند اما هیچ کس نمی‌داند واقعا چه احساسی دارم. امسال بهترین و بدترین لحظه زندگی‌ام را تنها در یک لحظه سپری کردم.
جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گوید

ضایعه ای غم انگیز برای کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

جورجینا و رونالدو پس از دریافت خبر فوت فرزندشان در اینستاگرام این پیام را به اشتراک گذاشتند:
با نهایت اندوه باید اعلام کنیم که نوزاد پسرمان درگذشت. این بزرگترین دردی است که هر پدر و مادری می‌تواند احساس کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با کمی امید و شادی زندگی کنیم. همه ما از این ضایعه غمگین هستیم و در این زمان بسیار سخت تقاضا داریم به حریم خصوص‌مان احترام گذاشته شود. پسر ما، تو فرشته ما هستی. ما همیشه عاشقتیم.
جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گوید

همسر کریستیانو رونالدو برای « من جورجینا هستم » از عربستان می رود !

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو بعدا اعلام کردند که نام دخترشان را بلا گذاشته‌اند. این دختر اولین فرزند مشترک این زوج بود. رونالدو پیش از آشنایی با جورجینا رودریگز، دارای سه فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، اوا ماریا و متئو بود. اکنون قرار است جورجینا رودریگز بدون شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو به اسپانیا سفر کند. این زوج در حال حاضر در عربستان زندگی می‌کنند و از اقامت در این کشور رضایت دارند اما جورجینا رودریگز مجبور است به طور موقت برای انجام کارهای حرفه‌ای خود به اروپا برگردد. انگیزه اصلی این مدل اسپانیایی برای بازگشت به اسپانیا، تبلیغ فصل دوم سریال مستند خود در نتفلیکس به نام «Soy Georgina» است. این سریال قرار است روز 24 مارس منتشر شود. این سریال زندگی جورجینا رودریگز و دوران کودکی او را دنبال می‌کند که فصل اول آن در بین تماشاگران اسپانیایی پرطرفدار بود. جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گوید در خاورمیانه رونالدو قرار است 19 مارس دومین حضور خود در گرندپری عربستان را تجربه کند. همچنین در عرصه فوتبال این ستاره پرتغالی روز شنبه در بازی النصر مقابل ابها به میدان خواهد رفت. در عرصه فوتبال، رونالدو قرار است در بازی النصر مقابل ابها در 18 مارس حضور داشته باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...