خاطرات مدل برزیلی ؛ بمبی که در شب رویایی کریستیانو رونالدو ترکید

آندرسا اوراچ مدل برزیلی ادعاهای محکمی در مورد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دارد که در نوع خودش عجیب است.
کدخبر (157957) | 04 فروردین 1402 | ساعت 00:42
0 108
خاطرات مدل برزیلی ؛ بمبی که در شب رویایی کریستیانو رونالدو ترکید
آندرسا اوراچ مدل برزیلی ادعاهای محکمی در مورد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دارد که در نوع خودش عجیب است.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو در حال حاضر از زندگی خود در عربستان و تجربه کردن سطح متفاوتی از فوتبال در این کشور عربی لذت می‌برد. این ستاره پرتغالی پس از به جا گذاشتن تمام میراث خود در اروپا، چالش جدیدی را در خاورمیانه آغاز و به باشگاه النصر عربستان را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کرد. از زمان پیوستن به این تیم، رونالدو به خوبی توانسته خودش را با خانه جدید تطبیق دهد. او به همراه شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز و پنج فرزندش در یکی از بهترین‌ عمارت‌های شهر ریاض اقامت می‌کند و با توجه به اینکه کشور عربستان برخی از مقررات سخت‌گیرانه خود را نسبت به این زوج نادیده گرفته، آنها شرایط خوبی در این کشور حاشیه خلیج فارس دارند. علاوه بر این همه می‌دانند که رونالدو تا چه اندازه به زندگی خانوادگی و شرکای زندگی‌اش وابسته بوده و به آنها احترام می‌گذارد.

خاطرات مدل برزیلی ؛ بمبی که در شب رویایی کریستیانو رونالدو ترکیدروابط دردسرساز کریستیانو رونالدو

با این حال همیشه روابطی که این ستاره پرتغالی در گذشته داشته، در بسیاری از مواقع برایش دردسرساز شده هر چند که همه آنها مربوط به دوران قبل از شروع زندگی با جورجینا رودریگز بوده و در سالها‌ی اخیر او وارد هیچ رابطه غیرمتعهدانه‌ای نشده است. با این حال برخی ادعاهای تکان‌دهنده‌ای که هر از چندگاهی درباره روابط قدیمی رونالدو دنیای خبرها را در می‌نوردد، سبب می‌شود زندگی این فوق ستاره دنیای فوتبال تحت تاثیر قرار بگیرد؛ چیزی که یکی از آنها طی همین یکی دو روز گذشته اتفاق افتاده است. رونالدو قبل از تشکیل خانواده با جورجینا رودریگز، با مدل روسی ایرینا شایک در رابطه بود. این زوج در دنیای سلبریتی‌ها محبوبیت زیادی داشتند اگرچه دوره زندگی مشترک‌شان خیلی ادامه‌دار نبود. آنها در سال 2009 برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند و سرانجام در سال 2015 از هم جدا شدند.

ادعاهای جدید یک مدل برزیلی

بسیاری ادعا کردند که اختلاف در مورد مادر کریستیانو رونالدو باعث جدایی آنها شده است. با این حال، اتهامات اخیر یک مدل مشهور برزیلی ممکن است عده‌ای را شگفت زده کند. آندرسا اوراچ مدل برزیلی ادعاهای محکمی در مورد ستاره پرتغالی دارد که در نوع خودش عجیب است.
من تقریبا هیچ وقت در مورد این مساله صحبت نکردم و واقعیت آن است که دوست نداشتم درباره‌اش حرفی بزنم. رونالدوی بیچاره در آن زمان نامزد داشت و من خیلی احساس گناه می‌کردم. حتی در کتابم در مورد این اتفاق عذرخواهی کردم. او می‌داند که این اتفاق میان ما افتاده است. اگرچه رونالدو آن را انکار می‌کند و تا به امروز به این کار ادامه داده اما خودش می‌داند این اتفاق رخ داده و من عصبانی شدم. من خیلی رک بودم.
این مدل برزیلی درباره جزئیات رابطه خود با کریستیانو رونالدو می‌گوید:
اگر اشتباه نکنم ما در هتلی فوق العاده مادرید اتاقی رزرو کردیم و من فقط می‌خواستم با او عکس بگیرم. او هرگز تصور نمی‌کرد که بتوانم چیزی بگویم. من فقط عصبانی شدم چون با من سلفی نگرفت. او پیش من ماند اما سلفی نگرفت.
آندرسا اوراچ در سال 2015 یکی از موضوعاتی بود که به جدایی رونالدو و شایک دامن زد چراکه این ستاره پرتغالی در حین همین رابطه بود که با مدل برزیلی وارد رابطه شد. با این حال این اولین بار نیست که از سوی زنان برزیلی چنین اتهاماتی به کریستیانو رونالدو وارد می‌شود اگرچه او همه را رد کرده است.

رونالدو و رکوردهایی که ادامه دارد

حالا مدعی جدید در حالی سر و کله‌اش پیدا شده که کریستیانو رونالدو همین شب گذشته موفق شده به یک رکورد دیگر در دنیای فوتبال دست پیدا کند. او که پس از یک جام جهانی ناامیدکننده در قطر باردیگر توسط روبرتو مارتینز به تیم ملی دعوت شده، در مرحله مقدماتی یورو 2024 در بازی پرتغال مقابل لیختن اشتاین به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن دو گل، تعداد بازی‌های ملی خود را به عدد 197 رساند. خاطرات مدل برزیلی ؛ بمبی که در شب رویایی کریستیانو رونالدو ترکیدبدین ترتیب عنوان بازیکن با بیشترین بازی ملی به این اسطوره پرتغالی رسید. او حالا بالاتر از بدر المطوع از کویت قرار گرفته است. به نظر عملکرد اخیر رونالدو در لیگ عربستان، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال را مجاب کرده تا ستاره 38 ساله را یکبار دیگر به تیم ملی دعوت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...