واکنش مایلی کهن به سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی: نظری ندارم!

ظاهرا اختلافات محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی تمام شدنی نیست.
کدخبر (158983) | 07 فروردین 1402 | ساعت 08:09
0 174
واکنش مایلی کهن به سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی: نظری ندارم!
ظاهرا اختلافات محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، محمد مایلی کهن در مصاحبه ای و در واکنش به این سوال که درباره حضور قلعه نویی در تیم ملی چه نظری دارد گفت:

اجازه بدهید حرفی نزنم!
وی درباره کی‌روش و عملکرد او در سال گذشته گفت:
از «کی‌روشی‌پور» ها سوال بپرسید. ما هر چه فیلم بازی کرده‌ایم مردم دیده اند. دست مان برای مردم رو شده و همه فیلم‌هایمان هم اکران شده است. ایشان آمد و آن حماسه(!) را برابر انگلیس خلق کرد. تیم ملی با بنده به کره جنوبی 6 گل زد و ایشان هم آمد و آن 6 تا را تکرار کرد؛ منتهی برعکسش. می گفتند این مربی فوتبال ایران را مثل کف دستش می شناسد اما دیدیم که بعد از باخت در برابر انگلیس، در بازی دوم 5، 6 تغییر در تیم ایجاد کرد؛ یعنی اصلا فوتبال ما را نمی شناخت. درباره 9 دستیار خارجی اش و پول هایی که گرفتند و رفتند هم حرف نزنیم بهتر است. بدتر از همه اینکه رسانه ها بعد از جام جهانی یک خط از ایشان سوال نکردند و جواب نخواستند. البته ایشان هم جواب کسی را نمی دهد. همان رسانه هایی که پدر بنده را درآوردند!
واکنش مایلی کهن به سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی: نظری ندارم! مایلی‌کهن در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت:
اجازه بدهید بنده درباره سرمربی جدید حرفی نزنم. البته بنده همیشه موافق مربی ایرانی بوده‌ام اما یکی از مشکلات امروز ما در فوتبال ملی این است که کسی از کسی حساب نمی برد. شما در جام جهانی دیدید همان کی‌روشی که همه می‌گفتند بازیکنان از او حساب می برند چگونه رفتار کرد. بعد از گلزنی تیم ملی به ولز، کریم انصاری فرد داشت گردن کی روش را می شکست!
مایلی‌کهن تاکید کرد:
قرار نیست من جای سرمربی جدید تیم ملی را بگیرم و دنبال این حرف ها نیستم. تیم ملی کشورم را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می کنم اما کار فوق العاده سختی پیش رو دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...