برنامه های کریستیانو رونالدو در آینده چیست؟ پاسخ پیش جورجینا رودریگز است !

جورجینا رودریگز در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در رابطه با برنامه های کریستیانو رونالدو در دوران پس از بازنشستگی و خروج از عربستان سعودی صحبت کرده است.
کدخبر (159130) | 07 فروردین 1402 | ساعت 20:34
0 225
برنامه های کریستیانو رونالدو در آینده چیست؟ پاسخ پیش جورجینا رودریگز است !
جورجینا رودریگز در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در رابطه با برنامه های کریستیانو رونالدو در دوران پس از بازنشستگی و خروج از عربستان سعودی صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز اخیراً در اولین مصاحبه تلویزیونی خود به نام «I Am Georgina» حضور پیدا کرد. این ستاره 29 ساله در رابطه با برنامه‌های کریستیانو رونالدو، شریک زندگی‌اش، در این برنامه صحبت کرد. جورجینا اظهار کرد که بازسازی عمارت آن‌ها در خارج از مادرید، هم‌اکنون به پایان رسیده است. او همچنین باور دارد که فرزند 12 ساله آن‌ها که آن‌ها او را به اسم جونیور یاد می‌کنند، استعداد بسیاری برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای دارد.

برنامه رونالدو پس از بازنشستگی از زبان جورجینا رودریگز

از جورجینا در رابطه با برنامه‌های آن‌ها پس از بازنشستگی رونالدو پرسیده شد که آیا آن‌ها قصد دارند پس از این اتفاق، در پایتخت اسپانیا به زندگی خود ادامه دهند یا خیر. او در پاسخ گفت:
ما می‌خواهیم یک خانه را برای خود در مادرید نگه داریم. ما از آینده خبر نداریم و شاید دوباره به این خانه بازگشتیم. ما فرزندان زیادی داریم. جونیور درحال بزرگ شدن است و می‌خواهد به یک فوتبالسیت حرفه‌ای تبدیل شود و به همین دلیل ما از آینده خبر نداریم.
برنامه های کریستیانو رونالدو در آینده چیست؟ جورجینا رودریگز آن ها را می‌داند!

انتقال رونالدو به اتلتیکو مادرید ؟ جورجینا پاسخ می‌دهد

سال گذشته شایعاتی در رابطه با انتقال رونالدو 38 ساله برنده 5 توپ طلا به اتلتیکو مادرید مطرح شد. مبنای این شایعات این بود که رونالدو می‌تواند با انتقال به اتلتیکو مادرید، همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با این حال جورجینا اظهار کرد که او هیچگاه قصد نداشت تا در لالیگا بازی کند. او در نهایت با رقمی عجیب و غریب به النصر عربستان منتقل شد. گزارش‌ها در آن زمان حاکی از آن بود که اتلتیکو مادرید حاضر بود تا آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا را با منچستر یونایتد در ازای کریستیانو رونالدو پرتغالی معاوضه کند. طرفداران باشگاه اتلتیکو مادرید با به‌دست گرفتن بنرهایی در یک بازی دوستانه با حضور این ستاره پرتغالی در این تیم مخالفت کردند. دیگو سیمئونه ادعا کرد که رونالدو هیچگاه به‌دلیل حضورش در تیم رئال مادرید، که رقیب اصلی اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود، نمی‌تواند به این تیم بپیوندد. نامزد رونالدو که یک مدل و اینفلوئنسری محبوب در فضای مجازی است در این مصاحبه تلویزیونی چنین فرضیه ای را رد کرد و گفت:
او هیچوقت چنین چیزی را در ذهن نداشت.
جورجینا رودریگز در گذشته در یک مغازه با حقوق 10 یورو در ساعت کار می‌کرده است. آن‌ها اولین بار در سال 2016 و در یک مغازه گوچی با یکدیگر ملاقات کردند. جورجینا باور دارد که آن‌ها در نگاه اول عاشق یکدیگر شدند. او همچنین اظهار کرده که سفر آن ها به عربستان سعودی، روتین زندگی خانواده آن‌ها را تغییر داده است.

برنامه جدید زندگی جورجینا رودریگز در عربستان

جورجینا در مصاحبه با EI Hormiguero برنامه معروف اسپانیایی اظهار کرد:
بازیکنان در عربستان سعودی به‌دلیل شرایط آب و هوایی تمریناتشان را دیرتر انجام می‌دهند. در منچستر ما همه با یکدیگر از خواب بیدار می‌شدیم و همه با هم صبحانه می‌خوردیم و بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند. اما حالا من ساعت 6 و نیم از خواب بیدار می‌شوم و بچه‌ها را به مدرسه می‌برم، اما رونالدو دیرتر از خواب بیدار می‌شود. من به فوتبال علاقه زیادی ندارم. اما همیشه به رقص باله علاقه داشتم و از سنین جوانی روی آن کار می‌کردم، اما به‌دلیل مداخله آن با کارهای دیگرم نمی‌توانستم مسابقات آن را تماشا کنم.
رونالدو در توافقی دو طرفه از منچستریونایتد جدا شد. او پس از این اتفاق در برنامه پیرس مورگان شرکت کرد و مورگان با او مصاحبه کرد. او در این مصاحبه جنجالی ادعا کرد که این تیم به او خیانت کرده و اظهار کرد که هیچ احترامی برای اریک تن هاخ، مربی این تیم، قائل نیست. رونالدو سپس با دستمزد فوق‌العاده زیاد 173 میلیون پوندی به تیم النصر عربستان پیوست و این اتفاق، او را به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل کرد. از جورجینا رودریگز بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...