ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

سعید صادقی پس از چند هفته غیبت در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.
کدخبر (160202) | 11 فروردین 1402 | ساعت 09:44
0 60
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان
سعید صادقی پس از چند هفته غیبت در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت ۳۱:۳۰ امشب به مصاف هم می روند. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که سرخپوشان چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند. لئاندرو پریرا برزیلی به دلیل اخراج در بازی با سپاهان حق حضور در زمین را ندارد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم که در جریان همین مسابقه دچار مصدومیت شده بود، به همراه کامیابی‌نیای مصدوم نمی تواند تیمش را در این جدال حساس همراهی کند.

با توجه به آن چه گفته شد، به نظر می رسد فرشاد فرجی به جای پورعلی گنجی در خط دفاعی قرار بگیرد. گیورگی گولسیانی نیز پس از رفع بیماری دوباره به قلب دفاع بازگشته و زوج این بازیکن خواهد بود. پشت سر این دو بازیکن مطابق معمول همیشه علیرضا بیرانوند درون دروازه می ایستد تا بتواند همچون بازی رفت دروازه تیمش را مقابل مس رفسنجان بسته نگه دارد. وحید امیری که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته گزینه نخست گل محمدی برای سمت چپ دفاعی خواهد بود و در سمت راست، دانیال اسماعیلی فر شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی به نسبت وحدت هنانوف برخوردار است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی، دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی هستند.

اسدبیگی به دلیل سرماخوردگی در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان حضور نداشت. مهدی ترابی نیز که همچون اسدبیگی با این بیماری در روزهای گذشته دست و پنجه نرم کرده است با بهبود سرماخوردگی‌اش می تواند در ترکیب پرسپولیس حاضر باشد. این ستاره ملی پوش به همین دلیل نتوانست تیم ملی را در بازی دوستانه مقابل روسیه همراهی کند، اما در بازی برابر کنیا یک نیمه به میدان رفت تا آمادگی اش را به گل محمدی اعلام کند! با رفع مصدومیت سعید صادقی و بازگشتش به تمرینات، پرسپولیس پس از مدت ها می تواند از این هافبک بازی‌ساز و تکنیکی در پست وینگر راست استفاده کند.

ستاره شماره ۲۱ سرخپوشان پایتخت در جریان شکست برابر هوادار در هفته بیستم لیگ برتر دچار مصدومیت شد و حال بعد از یک ماه و نیم دوری از مستطیل سبز دوباره به ترکیب باز خواهد گشت. در هفته هایی که این بازیکن غایب بود سرمربی پرسپولیس از نفراتی چون دانیال اسماعیلی فر، محمد عمری و امید عالیشاه در ترکیب بهره می گرفت که به نظر می رسد با بازگشت صادقی تصمیم بگیرد از عمری یک خط جلوتر و در پست مهاجم سایه بازی بگیرد. این بازیکن جوان در چند دیداری که در خط حمله حاضر بود توانست عملکرد موثری از خود ارائه دهد و با حرکات تکنیکی و پا به توپ خود دفاع های حریف را از داده و برای تیمش گلزنی کرده یا پنالتی بگیرد. با توجه به غیبت پریرا و عدم آمادگی شیخ دیاباته، به احتمال فراوان عیسی آل کثیر مهاجم اصلی پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، وحید امیری،‌ دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی،‌ سعید صادقی محمد عمری و عیسی آل کثیر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...