پیکه: حتما باید نامزدم خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌ های شکیرا و رفتار های مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.
کدخبر (161303) | 14 فروردین 1402 | ساعت 11:03
0 173
پیکه: حتما باید نامزدم خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌ های شکیرا و رفتار های مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.

به گزارش سرخ نیوز، خیانت پیکه به شکیرا و جدایی از او باعث شد که این بازیکن در بین بسیاری از مردم اسپانیا به چهره‌ای منفور تبدیل شود و شرایط سختی را تجربه کند.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های کاتالان گزارش داده بودند که او و نامزدش، برای صرف غذا به رستورانی رفته بودند اما صاحب رستوران حاضر نشد به آن‌ها خدمات بدهد و پیکه و کلارا چیا را از رستوران بیرون کرد، اتفاقی که گفته شد به خاطر علاقه صاحب این رستوران به شکیرا رخ داد.

شنبه این هفته خبری مبنی بر ترک بارسلونا توسط شکیرا و پسرانش و نقل مکان آن‌ها به میامی منتشر شد. با این که پدر پیکه نامه تخلیه خانه را برای همسر سابق پسرش ارسال کرده بود اما تصمیم شکیرا باعث خشم پیکه شد چون سال تحصیلی هنوز تمام نشده و حالا دو پسر این زوج باید از 11 آوریل در مدرسه جدید در کشوری جدید مشغول تحصیل شوند.

مجموع این اتفاقات باعث شد که جرارد پیکه بازیکن سابق بارسلونا در گفت‌وگوی زنده در شبکه توییچ درباره شرایطی که در چند ماه اخیر به وجود آمده صحبت کند و خشم خودش را نشان دهد.

پیکه در این باره گفت: «من نمی‌خواهم حرفی بزنم چون این مسائل شخصی است اما این که به هر طریقی به هر کسی طعنه بزنید، به موضوعی عادی و رایج تبدیل شده است. ما به این که چنین رفتارهایی ممکن است چه عواقبی روی شرایط روحی و روانی افراد داشته باشد فکر نمی‌کنیم.»

نکته عجیب اینجاست که بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در واقع به آهنگ‌های اخیر شکیرا بر علیه پیکه اشاره دارد اما خودش نیز با خرید ساعت کاسیو و سوار شدن بر ماشین تویینگو به رفتارهای همسر سابقش دامن زده بود اما حالا از آن‌ها گلایه‌مند است.

او در ادامه اضافه کرد: «شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم ...»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...