رژیم غذایی ایوانکا ترامپ ؛ او غذاهای سالم را به کربوهیدرات ها ترجیح می دهد

رژیم غذایی ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا تغییرات داشته و او استفاده از غذاهای سالم را در برنامه تغذیه خود قرار داده است.
کدخبر (162605) | 19 فروردین 1402 | ساعت 14:23
0 232
رژیم غذایی ایوانکا ترامپ ؛ او غذاهای سالم را به کربوهیدرات ها ترجیح می دهد
رژیم غذایی ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا تغییرات داشته و او استفاده از غذاهای سالم را در برنامه تغذیه خود قرار داده است.

به گزارش سرخ نیوز، ایوانکا ترامپ اخیرا جوزف، بزرگترین فرزند خود را برای خریدن بستنی بیرون برده بود. همین کافی بود تا او سوژه بسیاری از عکاس های مختلف شود. او در میامی و در این عکس ها در کنار پسرش بسیار خوش استایل به نظر می‌رسید و در این تصاویر لباسی ورزشی بر تن داشت. این تصاویر، ایوانکا و جوزف فرزندش را نشان می‌دهند که در آن ها پسر او در حال خوردن یک بستنی ایتالیایی است. ایوانکا در این تصاویر استایلی ورزشی داشت که شامل یک لگینگ و یک ژاکت ورزشی بود. جوزف نیز احتمالا بعد از مدرسه و در شرایطی که یک تی شرت سفید بر تن داشت رویت شده بود. ایوانکا و جرد کوشنر همسرش صاحب سه فرزند هستند: جوزف 9 ساله، آرابلا 11 ساله و تئودور 6 ساله. این خانواده از زمان ترک کاخ سفید در میامی زندگی می‌کنند. رژیم غذایی ایوانکا ترامپ ؛ او غذاهای سالم را به کربوهیدرات ها ترجیح می دهد ایوانکا اواخر سال 2022 اعلام کرد که دیگر تمایل ندارد تا در سیاست نقشی داشته باشد. او زمانی این اعلامیه را در فضای مجازی اظهار کرد که دونالد ترامپ پدر او بار دیگر برای ریاست جمهوری کاندید شد. او در این رابطه در مصاحبه با Fox News گفت:

من پدرم را بسیار دوست دارم اما هم اکنون ترجیح می‌دهم که فرزندان، خانوده و زندگی خصوصی ام را در اولویت قرار دهم. من تصمیم دارم که دیگر در سیاست نقشی نداشته باشم.
زمانی که دونالد ترامپ پدر او برای ریاست جمهوری کاندید، ایوانکا در این مراسم نبود. همچنین نه ملانیا ترامپ و نه ایوانکا ترامپ در سخنرانی روز سه شنبه دونالد ترامپ که پس از محاکمه اش انجام داد، حاضر نشدند. زمانی که دونالد ترامپ رییس جمهور بود، ایوانکا به عنوان یکی از مهم ترین مشاوران او در کنارش فعالیت می‌کرد. جرد کوشنر همسر او نیز یکی از مشاوران ترامپ بود. جرد کوشنر سال گذشته کتابی را در رابطه با تجربیاتش در حضور ترامپ به نام «Breaking History: A White House Memoir» منتشر کرد و در این کتاب افشا کرد که در آن زمان به سرطان تیروئید مبتلا شده است.

رژیم غذایی ایوانکا ترامپ

رژیم غذایی و تمرینات ایونکا ترامپ در طول سال های مختلف تغییر کرده است. او در سال 2016 فکر می‌کرد که بعضی از غذاها را باید حتما بخورد و بعضی را اصلا نباید بخورد و مانند یک نوجوان رفتار می‌کرد. رژیم غذایی ایوانکا ترامپ ؛ او غذاهای سالم را به کربوهیدرات ها ترجیح می دهد او پیش از حاملگی، سه بار در روز کربوهیدرات به شکل پاستا یا پیتزا مصرف می‌کرد. او در رابطه با رژیم غذایی اش گفت:
من کم کم متوجه شدم که غذاهای سالم بهتر است و با آن ها سازگارتر شدم. هم اکنون بیشتر از غذاهای سالم استفاده می‌کنم، مخصوصا در صبحانه و ناهار.
رژیم غذایی ایوانکا ترامپ بعد از حامگلی متعادل استفاده می‌کند و سعی می‌کند که تصمیمات درستی در این رابطه بگیرد. او از غذاهای سالمی چون ماهی سالمون، مرغ، سالاد و سوپ سبزیجات استفاده می‌کند و همچنین برای تامین چربی از چربی های سالم مانند ماهی های پرچرب مانند سالمون و ماهی خال مخالی استفاده می‌کند. بیشتر بخوانید:

ستاره محبوب دونالد ترامپ ، رقیب آینده لئون ادوارز در UFC 291

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...