چرا جان سینا و همسر ایرانی اش دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؟

جان سینا و شهرزاد شریعت زاده یک بار در آمریکا و یک بار در کانادا با یکدیگر ازدواج کردند و این، سوالاتی را برای هواداران ایجاد کرده است.
کدخبر (167537) | 28 فروردین 1402 | ساعت 14:18
0 1167
چرا جان سینا و همسر ایرانی اش دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؟
جان سینا و شهرزاد شریعت زاده یک بار در آمریکا و یک بار در کانادا با یکدیگر ازدواج کردند و این، سوالاتی را برای هواداران ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا یکی از شناخته‌شده‌ترین کشتی‌گیران و بازیگران جهان است و همین موضوع باعث می‌شود تا زندگی شخصی او، پنهان نماند. با جستجویی ساده می‌توان تمام شریکان زندگی جان سینا را پیدا کرد؛ از الیزابت هوبردو که همسر اول او بود تا روابطی غیررسمی با میکی جیمز و نیکی بلا. با این حال اما سینا تلاش کرده تا رابطه خود با همسر جدیدش یعنی شهرزاد شریعت زاده را دور از رسانه‌ها نگه دارد.

جان سینا در سال ۲۰۱۸، با دختری ایرانی به نام شهرزاد شریعت زاده که با نام شی شریعت زاده نیز شناخته می‌شود، آشنا شد. این آشنایی که در جریان فیلمبرداری پروژه «بازی با آتش» که در کشور کانادا صورت ‌گرفت، نهایتا به ازدواج این دو در سال ۲۰۲۰ ختم شد. چرا جان سینا و همسر ایرانی اش دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؟با این حال در ماه جولای سال ۲۰۲۲، این زوج بار دیگر، این بار در کشور کانادا با یکدیگر ازدواج کردند. سوالی که برای مخاطبان ایجاد شد، این بود که چرا جان سینا و شی شریعت زاده به ازدواج رسمی قبلی خود که در سال ۲۰۲۰ و ایالت فلوریدای آمریکا ثبت شده بود، اکتفا نکردند.

برگزاری جشن عروسی جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در کانادا

دلیل ازدواج دوباره سینا و شریعت زاده هرگز به صورت رسمی فاش نشد اما پاسخ آن، ساده به نظر می‌رسد. در سال ۲۰۲۰ که جهان درگیر همه‌گیری کرونا بود، مراسمات بسیاری لغو شد و این زوج نتوانستند جشن عروسی خود را برپا کنند. از این رو، آن‌ها تصمیم به برگزاری جشنی در شهر ونکوور کشور کانادا، این بار حضور خانواده و اطرافیان خود گرفتند.

سینا که پس از پایان رابطه طولانی مدتش با نیکی بلا دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت، حالا به نظر می‌رسد که با همسر ایرانی خود شهرزاد شریعت زاده، زندگی خوب و خوشی دارد. 

چرا جان سینا و همسر ایرانی اش دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؟

بازگشت مهم جان سینا به WWE / «قهرمان» در عربستان هم وارد رینگ می شود؟

سینا حالا به صورت تمام وقت، کار بازیگری را دنبال می‌کند اما این دلیلی بر آن نمی‌شود که او از حضور گاه و بی گاه در رینگ مسابقات WWE استقبال نکند. در رسلمنیا ۳۹، شب اول مسابقات با مبارزه جان سینا برابر آستین تئوری آغاز شد و با وجود شکست اما هواداران را به وجد آورد.

با این وجود و بنابر گزارش‌های واصله، جان سینا ممکن است در ماه آینده و برای پی پر ویوی Crown Jewel که در کشور عربستان برگزار می‌شود، بار دیگر به WWE بازگردد، هرچند که این موضوع، بستگی به برنامه کاری او دارد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...