اعتراف عجیب بازیکن تیم ملی: فکر می کردند ویلچری شده ام!

محمدرضا موذن از حواشی بوجود آمده برایش در تیم شهداب یزد و ماجرای خط خوردن او از جام باشگاه‌های آسیا پرده برداشت.
کدخبر (171990) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:14
0 90
اعتراف عجیب بازیکن تیم ملی: فکر می کردند ویلچری شده ام!
محمدرضا موذن از حواشی بوجود آمده برایش در تیم شهداب یزد و ماجرای خط خوردن او از جام باشگاه‌های آسیا پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، محمدرضا موذن که در فصلی که گذشت با شهداب یزد به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر رسید، با این تیم به جام باشگاه‌های آسیا نخواهد رفت. در واقع ابتدا گفته شد که این لیبروی ملی‌پوش دچار مصدومیت شده اما بعداً مشخص شد که اصلاً چنین چیزی نبوده است. در نهایت موذن از شهداب جدا شد و شب گذشته هم قهرمان لیگ برتر از مهدی مرندی به عنوان جانشین او در جام باشگاه‌های آسیا رونمایی کرد. به همین بهانه گفت‌وگویی از محمدرضا موذن منتشر شده است و او به شکل مفصلی درباره اتفاقات عجیبی که در این چند روز برایش رخ داده صحبت کرده است. *اصرار داشتند ثابت کنند مصدومم

از همه کسانی که در این چند روز جویای حال و احوال من شدند تشکر می‌کنم. از اینجا باید شروع کنم که ما به همراه تیم ملی برای گرفتن ویزای آمریکا به آنکارا رفتیم. من با کادر فنی شهداب هم صحبت کردم و در دو مقطع مرخصی‌های سه روزه گرفتم تا یک سری کارهای درمانی و رفع اسپاسم‌های عضلانی را هم انجام دهم تا با آمادگی کامل به تمرینات برگردم. ولی در ادامه یک  سری جریان‌ها به وجود آمد که خیلی مصر بودند که به مدیرعامل باشگاه ثابت کنند من مصدوم هستم و از داخل خود باشگاه هم بودند.
اعتراف عجیب بازیکن تیم ملی: فکر می کردند ویلچری شده ام! *فکر می‌کردند من ویلچری شده‌ام
این قضیه ادامه پیدا کرد تا اینکه من با مدیرعامل باشگاه هم که صحبت کردم و ایشان از ریز ماجرا خبر نداشت. طوری درباره من صحبت کرده بودند که باشگاه فکر می‌کرد من ویلچری شده‌ام و یا مهره‌ام شکسته است و شاید اصلا نتوانم راه بروم. یک سری چیزهای عجیب و بد درباره من گفته بودند و آنها هم به طور خود به خود من را از لیست جام باشگاه‌های آسیا خط زدند. من هم خبر نداشتم و طبق روال که به تمرینات برگشتم این چیزها را متوجه شدم.
*پزشک تیم سلامتی‌ام را تایید کرد
نشستیم صحبت کردیم و من تقریباً سه چهار روز با تیم تمرین کردم و یک جلسه‌ای گذاشته شد. بعد از آن یک جلسه گذاشته شد که در آن مدیریت باشگاه، کادر فنی و کادر پزشکی حضور داشتند. پزشک باشگاه کاملاً سلامتی من را تایید کرد. پزشک تیم تایید کرد که من مشکلی برای والیبال بازی کردن ندارم. اول از همه هم من تاکید داشتم که سلامتی‌ام توسط پزشک تیم تایید شود و همین اتفاق هم رخ داد. با این حال در نهایت توافقی حاصل نشد و من تصمیم گرفتم که کارم را در تیم ملی ادامه دهم.
اعتراف عجیب بازیکن تیم ملی: فکر می کردند ویلچری شده ام! *چیزی نشده که بخواهم قطع نخاع شوم
بازتاب بدی از وضعیت سلامتی من داده بودند. وقتی هم به باشگاه می‌گویند که ممکن است این نتواند راه برود و ویلچری می‌شود، قطعاً سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود. همه آخرین بازی لیگ را دیدند که من بدون هیچ مشکلی بازی کردم و بعد از آن هم که استراحت بوده و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است که مثلاً محمدرضا موذن بخواهد ویلچری یا قطع نخاع شود. باشگاه هم فکر می‌کرد که محمدرضا موذن دیگر نیست و رفت با گزینه‌های دیگر صحبت کرد.
*کاملا سالم هستم و به تیم ملی اضافه می‌شوم
همه این اتفاقات در عرض چند روز رقم خورد و من اصلا خبر نداشتم که به باشگاه این گونه درباره من گفته شده است. در واقع وقتی این موضوع به مطبوعات کشیده شد من متوجه شدم چه اتفاقی افتاده که شاید کمی دیر بود. موقعی که من فهمیدم دیر شده بود چرا که اسمم را از لیست خارج کرده بودند. نمی‌شود قضاوت کرد اما مطمئنم که یک سری اخبار اشتباه از خود باشگاه به مدیریت داده شده است. من کاملا سالم هستم و هیچ اتفاق خاصی برایم رخ نداده است و چند روز دیگر هم به اردوی تیم ملی والیبال اضافه می شوم و آنجا به کارم ادامه می‌دهم. در نهایت برای باشگاه شهداب در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...