نمایش جدید اسطوره کشتی کج / استون کولد آمریکا را می‌گیرد!

استون کولد استیون آستین ، برنده ۶ عنوان قهرمانی جهان WWE برنامه تلویزیونی جدیدی تولید کرده است.
کدخبر (174336) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:17
0 108
نمایش جدید اسطوره کشتی کج / استون کولد آمریکا را می‌گیرد!
استون کولد استیون آستین ، برنده ۶ عنوان قهرمانی جهان WWE برنامه تلویزیونی جدیدی تولید کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، استون کولد استیون آستین، یکی از نمادهای کمپانی WWE و البته تاریخ کشتی کج محسوب می‌شود و همین باعث شده تا حتی پس از ۲۰ سال جدا ماندن از رینگ، طرفداران خود را حفظ کرده باشد. استون کولد به دلیل مصدومیت‌های مختلف، مجبور شد تا از کشتی گرفتن کناره‌گیری کند اما از دنیای کشتی‌کج دور نماند. او با ریالیتی شوی Straight Up Steve Austin و پادکست The Broken Skull Sessions توانست ارتباط خود با طرفداران این رشته را حفظ کند و به سرگرم کردن آن‌ها ادامه دهد. حالا مار زنگی تگزاس، قصد دارد تا با تولید برنامه‌ای جدید، طرفداران وفادار خود و البته کشتی کج را باز هم شگفت زده کند!

برنامه هیجان‌انگیزی که رسلمنیا را از استون کولد گرفت

استون کولد استیو آستین برنامه‌ تلویزیونی جدیدی به نام Stone Cold Takes On America را تولید کرده است. نام جنجالی این نمایش «استون کولد آمریکا را می‌گیرد» هواداران را به وجد آورده و آن‌ها مشتاقند تا بداند سوژه آن چه خواهد بود. مراحل ضبط این برنامه، باعث شد تا استون کولد نتواند در رسلمنیا ۳۹ شرکت کند. استیو آستین در یکی از مصاحبه‌های اخیرش، فاش کرد که به دلیل تولید Stone Cold Takes On America نتوانسته است. هر گونه تعهد درون رینگ برای رسلمنیا ۳۹ را انجام دهد و خب حالا برنامه آماده شده و به زودی پخش می‌شود.

هرچیزی که باید در مورد Stone Cold Takes On America بدانید

در خلاصه داستان نمایش جدید استون کولد آمده است که: استیو آستین به دلیل بیش از 20 سال حضور در رینگ، تجربه ماجراهای زیادی را از دست داد. در Stone Cold Takes on America او را می‌بینید که با سوار یک کاروان مسافرتی شدن و زدن به دل جاده، زمان از دست رفته خود را جبران می کند. در طول سفر، استون کولد استیو آستین از منطقه امن ذهنی خود خارج می شود و بسیاری از چالش‌ها را می پذیرد. این برنامه، زندگی قدیم و جدید او را ترکیب می کند. نمایش جدید اسطوره کشتی کج / استون کولد آمریکا را می‌گیرد! این برنامه تلویزیونی به صورت هفتگی پخش می‌شود که قسمت اول آن، دیروز ۳۰ آوریل منتشر شد. استیو آستین در سفر خود، ماجراهایی را تجربه می کند که هرگز برای آنها وقت نداشته است. او با سالمندان بولینگ بازی می‌کند، بر لبه یک کوه شنی به ارتفاع ۱۸۰ متر دوچرخه‌سواری می‌کند و هنر خلق نوشیدنی‌های جدید را می‌آموزد. استون کولد استیو آستین نامی است که طرفداران همیشه دوست دارند بیشتر آن را بشنوند و ببینند. تمام برنامه‌های تولید شده از سوی او تا به امروز، بیش از یک فصل داشته‌اند. بنابراین، تعجبی نخواهد داشت که «Stone Cold Takes On America» برای یک یا دو فصل دیگر تمدید شود؛ هر چند تا الان چیزی رسمی نشده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...