عضو هیات مدیره نفت: چرا ساپینتو محروم نشد؟

باشگاه صنعت نفت آبادان نسبت به عملکرد منفعلانه کمیته انضباطی در خصوص پرونده ریکاردو ساپینتو، شاکی است.
کدخبر (175431) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:27
0 65
عضو هیات مدیره نفت: چرا ساپینتو محروم نشد؟
باشگاه صنعت نفت آبادان نسبت به عملکرد منفعلانه کمیته انضباطی در خصوص پرونده ریکاردو ساپینتو، شاکی است.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران، عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان صحبت هایی مطرح کرده که به نظر نزدیک بودن به این مسابقه در بیان آنها بی تاثیر نیست.

روح الله محمدی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: 2 هفته از دربی گذشته ولی تلویزیون و سایر رسانه ها همچنان بر یک صحنه مشکوک که برای استقلال گرفته نشد، بحث می‌کنند؛ این در حالی است که برای تیم‌هایی مثل صنعت نفت آبادان، بارها و بارها از این دست اتفاقات رخ داده اما کمترین توجه رسانه ای به آن نشده است.

بعنوان مثال، در هفته بیست و چهارم برابر سپاهان، توپی به نفع تیم اصفهانی گل اعلام شد که بسیار واضح بود از خط عبور نکرده و آن تصمیم داور اشتباه است. اعلام آن گل، سرنوشت لیگ در بالا و پایین جدول را دستخوش تغییر قرار داد ولی چون ما صنعت نفت بودیم، از حق‌مان در رسانه‌ها بخوبی دفاع نشد و حتی یکی از برنامه های مطرح تلویزیونی که این روزها ساعت‌ها برای صحنه دربی وقت گذاشته، صرفا به نشان دادن بازی کفایت کرد و حتی برخلاف رویه معمول آن برنامه، نظر داورهای مورد تایید هم پخش نشد.

محمدی در ادامه گفت: همین نگاه در ارکان مختلف فدراسیون فوتبال هم وجود دارد و نمونه بارز آن به محرومیت سرپرست تیم ما بعد از یک مصاحبه پس از پایان بازی با پرسپولیس در هفته نوزدهم می‌توان اشار کرد که بلافاصله و با صدور دستور موقت در امری که بنظر هیچ فوریتی نداشت و قبل از به منزل رسیدن ایشان و صرفا  بدلیل انتقاد خیلی ساده از کمیته داوران محروم شد اما همه دیدند که ریکاردو ساپینتو بعد از سوت پایان دیدار دربی، چه رفتار و الفاظ خارج از عرف و شان داوران محترم زدند اما کمیته انضباطی واکنشی که موید این موضوع باشد که به همه تیم ها یکسان توجه می‌شود، تا کنون نداشته. قطعا اگر این رفتار توسط یکی از اعضای کادر فنی سایر تیم‌ها بود، با شدیدترین وجه ممکن با آن برخورد می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...