ملوان 0 - مس رفسنجان 4 / آتش بازی نارنجی‌ها در انزلی

نتیجه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، به پیروزی پر گل شاگردان محمد ربیعی ختم شد.
کدخبر (176419) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:32
0 120
ملوان 0 - مس رفسنجان 4 / آتش بازی نارنجی‌ها در انزلی
نتیجه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، به پیروزی پر گل شاگردان محمد ربیعی ختم شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی ملوان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه پر گل ۴-۰ به سود مس رفسنجان به پایان رسید. ملوان که آخرین بار در هفته هجدهم برابر نساجی طعم پیروزی را چشید، با این شکست، ۲۶ امتیازی باقی ماند تا موقتا رتبه دوازدهم جدول را حفظ کند. مس رفسنجان نیز ۴۶ امتیازی شد و فعلا به رتبه پنجم جدول صعود کرد. ملوان 0 - مس رفسنجان 4 / آتش بازی نارنجی‌ها در انزلی

اطلاعات بازی ملوان مقابل مس رفسنجان

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۸:۰۰ / ورزشگاه تختی انزلی

تیم داوری بازی ملوان مقابل مس رفسنجان

امیرسامان سلطانی، آرمان اسعدی، علیرضا ممبنی، شبیر بهروزی / ناظر: حاتم بک پور

ترکیب ملوان مقابل مس رفسنجان

ترکیب ملوان مقابل مس رفسنجان به شرح زیر بود: ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده (۴۶ صادق بارانی)، میلاد شعبانلو، مهران احمدی (۴۶ مهدی مومنی)، سجاد بازگیر (۷۱ محسن علافی)، امیرحسین یحیی زاده (۴۶ میلاد جهانی) و سهیل فداکار شماتیک ترکیب ملوان مقابل مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان مقابل ملوان

ترکیب مس رفسنجان مقابل ملوان به شرح زیر بود: حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، مهدی ترکمان(۸۱- قائم اسلامی‌خواه)، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا(۸۱- امید لطیفی) شماتیک ترکیب مس رفسنجان مقابل ملوان

خط زمان بازی ملوان مقابل مس رفسنجان

ملوان بندر انزلی ۰ - مس رفسنجان ۱ / دقیقه ۱ - گادوین منشا: با شروع بازی توپ بلند به جناح چپ محوطه ملوان رسید و بازیکنان این تیم توپ را برگشت دادند اما گادوین منشا با جایگیری خوب، موفق شد دروازه ملوان را در ثانیه ۹ باز کند و رکورد سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

دقیقه ۵: فرار قاضی‌پور از جناح چپ و ارسال آن به محوطه مس با دفع ناقص مدافعان رفسنجان در محوطه شش قدم به فداکار رسید. سهیل توپ را در موقعیتی مناسب برای بازگیر کاشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: حرکت تکنیکی و دیدنی شعبانلو از بین دو بازیکن مس توپ را به احمدی رساند. او هم با پاس در عرض یحیی‌زاده را صاحب توپ کرد. یحیی زاده از نزدیکی‌های محوطه به سمت دروازه حامد لک شلیک کرد اما شوت او از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: به نظر مس رفسنجان حساب ویژه‌ای روی جناح راست ملوان باز کرده است. اینبار فرار آذرباد و ارسال در عرض او روی خط محوطه شش قدم با برخورد به مدافع ملوان به شکی خطرناک و با اختلاف کمی از بالای تیر دروازه به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳: محسن آذرباد امروز به شدت خط دفاعی ملوان را آزار داده است. این بار ارسال او از نزدیکی‌های محوطه ملوان به فراز امامعلی رسید. امامعلی در فضایی مناسب و با یک ضربه سر دقیق، گوشه بالای دروازه ملوان را هدف گرفت اما ایمان صادقی با یک شیرجه بلند و با کمک یک دست، توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه همین کرنر به گل دوم مس تبدیل شد.

ملوان بندر انزلی ۰ - مس رفسنجان ۲ / دقیقه ۳۶ - شاهین توکلی: ارسال کرنر بلند به محوطه شش قدم ملوان رسید و در شلوغی محوطه توپ مقابل فراز امامعلی افتاد اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در برگشت شاهین توکلی با جایگیری مناسب و با یک ضربه سر مطمئن دروازه ملوان را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۳۹: ملوان روی یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی‌های محوطه مس، توپ را به بالای تیر دروازه مس کوبید. شعبانلو با یک پرواز بلند در نزدیکی‌های نقطه پنالتی توپ را با پروازی بلند و ضربه سر به بالای تیر افقی دروازه زد.

دقیقه ۴۵: حامد لک با یک شروع مجدد به موقع و پاس بلند، محسن آذرباد را صاحب توپ کرد. آذرباد با یک کنترل فوق العاده و چسبیده به خط، خودش را با جا گذاشتن چند بازیکن به محوطه ملوان رساند اما بازیکنان ملوان موفق شدند ضربه او را دور کنند.

دقیقه ۵۳: اشتباه صادق بارانی در شروع بازی باعث شد توپ پشت محوطه به مهرداد رضایی برسد و او هم با یک ضربه پرقدرت دروازه ایمان صادقی را هدف گرفت اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: سجاد بازگیر با پاس عرضی بارانی را چسبیده به محوطه مس صاحب توپ کرد و صادق با ضربه پرقدرت روی پای راست توپ را به سمت دروازه مس فرستاد اما حامد لک با جاگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

ملوان بندر انزلی ۰ - مس رفسنجان ۳ / دقیقه ۶۱ - گادوین منشا: محسن آذرباد با یک پاس چیپ و پشت مدافعان ملوان، گادوین منشا را صاحب توپ کرد و او هم با سر توپ خوشکفا را محو کرد و وارد محوطه شد و با ضربه دقیق توپ را به تور دروازه ملوان رساند. دقیقه ۶۵: ارسال بارانی از جناح چپ به محوطه جریمه مس با اشتباه مدافعان مقابل احمدی روی خط شش قدم قرار گرفت اما جفرسون باهیا با یک تکل به موقع ضربه او را به کرنر فرستاد. دقیقه ۷۷: پس از کرنر ارسالی بازیکنان ملوان، توپ در پشت محوطه جریمه مس به میلاد شعبانلو رسید و او اقدام به شوت‌زنی کرد که حامد لک توپ را در دو مرحله دفع کرد. ملوان بندر انزلی ۰ - مس رفسنجان ۴ / دقیقه ۸۳ - امید لطفی: روی اشتباه شعبانلو در دفع توپ باعث شد سر مهدی حسینی با توپ ربایی وارد محوطه ملوان شود و در موقعیت دو به تک با پاس در عرض، امید لطیفی تازه وارد را صاحب توپ کند تا او با یک بغل پای ساده، دروازه خالی ملوان را باز کند.

نتیجه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان

نتیجه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان با پیروزی ۴-۰ مس رفسنجان همراه شد.

خلاصه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان

خلاصه بازی ملوان مقابل مس رفسنجان را می‌توانید از این صفحه مشاهده کنید.

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان ملوان و مس رفسنجان

-


محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان:

بازی از همان ابتدا با گل زود هنگام ما باعث شد تا روند دیگری را دنبال کند. ملوان هم در ادامه در تلاش بود که گلی را که دریافت کرده است را جبران کند و ما هم در تلاش این بودیم تا به گل های بیشتری را به ثمر برسانیم. شاید این نتیجه امروز برای ملوان بد بوده باشد اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. چون من به عنوان مربی وقتی تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده‌ام می‌دانم تیم هایی که در سال اولی که در لیگ برتر حضور دارند با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. تیم‌هایی بودند که وقتی به لیگ برتر رسیدند در همان سال اول به دسته پایین تر برگشتند. اما وقتی سال اول که می‌گذرد کم کم تیم ها ثبات پیدا می‌کنند. تا پایان بازی های لیگ خواهیم جنگید تا بتوانیم جایگاه خودمان در لیگ را ارتقا دهیم. حتی اگر یک درصد هم شانس داشته باشیم صددرصد توان خود را می‌گذاریم تا نتیجه را که می خواهیم به دست آوریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم سهیمه را به دست آوریم حتی اگر شانس ما اندک باشد. امیدوارم که بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...