همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سویفت تا کامرون دیاز و ریحانا

کدخبر (176751) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:47
0 197
همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سویفت تا کامرون دیاز و ریحانا
مسابقات فرمول یک در بین بازیگران و خوانندگان مطرح هالیوودی طرفداران زیادی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، هیچ ورزشی به مانند فرمول یک نتوانسته از بهترین بازیگران دنیای پر زرق و برق هالیوود تا خوانندگانی را که در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند، به خود جذب کند. اگر اقدام سریعی در میان نباشد، آنگاه رانندگان خوش تیپ می‌توانند فریب بخورند و طرفداران این سلبریتی‌های محبوب را در کنار خود در پیست فرمول یک ببینند. دلیل لین اتفاق هر چه باشد، به هر حال اینها زنان جذابی هستند که رابطه متفاوتی با رانندگان فرمول یک دارند. آنها ممکن است علاقه خود را به مسابقات موتوری در میان مهمانی‌های تجملاتی و گرانقیمت نشان دهند یا آنکه در پیست حضور پیدا کنند و علاقه خود را بیان کنند. در هر حال آنها هواداران فرمول یک هستند.

معشوقه های فرمول یک ؛ خوانندگان و بازیگران مطرح هالیوود

همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا ان هتوی این بازیگر برنده اسکار از طرفداران پر و پا قرص فرمول یک است که در مراسم مت گالا 2023 که اخیرا در نیویورک برگزار شد، با دانیل ریکاردو آشنا شد. در ویدیویی که به تازگی در فضای مجازی وایرال شده، هتوی را می‌توان دید که در حالیکه با ریکاردو خوش و بش می‌کند، لبخند بزرگی را تحویل وی می‌دهد. در این کلیپ شنیده می‌شود که این بازیگر سرشناس می‌گوید:

وای، من طرفدار بزرگ فرمول یک هستم.

همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا تیلور سویفت این خواننده پرطرفدار اخیرا با مت هیلی، خواننده سال 1975 وارد رابطه شده و با او قرار می‌گذارد. به نظر می‌رسد سوئیفت از بازار فرمول یک خارج شده چراکه پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد رابطه او با فرناندو آلونسو وجود داشت. گفته می‌شد آنها با یکدیگر قرارهای مخفیانه هم داشته‌اند و در این بین فرناندو آلونسو این شایعات را رد نکرد و برخی مواقع به این هم اشاره کرد که در یک رابطه قرار دارد. این راننده اسپانیایی در TikTok فیلمی از خود در حال گوش دادن به آهنگی از تیلور سویفت پست و همچنین از صحبت در مورد شایعات اجتناب کرد.


همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا کامرون دیاز کامرون دیاز از طرفداران سرسخت مسابقات فرمول یک گرند پریکس موناکو است. در سال 2013 او پیش از شروع مسابقه در پادوک در حال مذاکره با اعضای تیم مرسدس بنز دیده شده بود. البته دیاز برای تیم مرسدس خوش یمن بود چراکه در آن مرحله نیکو روزبرگ توانست فاتح ماسبقه شود. با این حال دیاز همیشه عاشق سرعت بوده است. او یکبار در مصاحبه‌ای در مورد رانندگی با وانت فولکس واگن مادرش عنوان کرد

هر وقت که ماشین دست من می‌افتاد، با سرعت 80 مایل در ساعت در لاین سرعت رانندگی می‌کردم. آنقدر سرعتم زیاد بود که هیچکس جرات نمی‌کرد نزدیک من رانندگی کند.

همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا ریحانا وقتی با لوئیس همیلتون وارد رابطه می‌شوید، مسلماً او شما را برای مسابقه دعوت خواهد کرد. مدتی شایعه شده بود که ریحانا و همیلتون با یکدیگر قرار هم گذاشته بودند، اگرچه قهرمان هفت دوره جهان این شایعات را رد و عنوان کرد که آنها فقط دوستان خوبی برای هم بودند. با این حال ریحانا چیزی بیشتر از یک ملاقات را بدست آورد. او در گرند پریکس ابوظبی روی صحنه حاضر شد و یکی از پرشورترین اجراهایش را انجام داد.


همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا دوآ لیپا در سال 2018 دوآ لیپا به همراه دی جی هلندی مارتین گاریکس در گرند پریکس سنگاپور به روی صحنه رفت. پیش از آن هم لیپا از مراسم‌هایی که در حاشیه مسابقات فرمول یک برگزار می‌شد، لذت می‌برد. جالب اینجاست که لیپا همچنین به عنوان یکی از کاراکترهای فیفا 2021 در در کنار لوئیس همیلتون قرار گرفت.


همه عاشقانه های فرمول یک ؛ از تیلور سوئیفت تا کامرون دیاز و ریحانا پاریس هیلتون مالک هتل‌های هیلتون و یکی از ستارگان تلویزیون از دیگر هواداران بزرگ فرمول یک است. در سال 2016 او در پارتی پس از گرند پریکس ابوظبی، در اتاق مهمانان ویژه کنار لوئیس همیلتون دیده. سپس سال گذشته او میهمان گرند پریکس میامی بود؛ جایی که با لاندو نوریس، دنیل ریکاردو و سرنا ویلیامز معاشرت کرد. همچنین زمانی هیلتون صاحب مک لارن SLR بود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...