اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت!

امیر قلعه نویی به همراه مربیان تیم های ملی جام جهانی ۲۰۲۲ در جلسه دانش افزایی فیفا شرکت و نکات فنی این تورنمنت را با یکدیگر بررسی کردند.
کدخبر (178473) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:40
0 109
اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت!
امیر قلعه نویی به همراه مربیان تیم های ملی جام جهانی ۲۰۲۲ در جلسه دانش افزایی فیفا شرکت و نکات فنی این تورنمنت را با یکدیگر بررسی کردند.

به گزارش سرخ نیوز، امیر قلعه نویی که در دوحه به سر می‌برد در نشست هم‌افزایی فیفا حضور یافت تا به همراه سایر مربیان حاضر در این مراسم، نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به مسابقات، داوری و پزشکی مطرح کند. اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت! در بخشی از این گزارش که روی سایت فیفا منتشر شده، فدراسیون جهانی فوتبال از مربیان تیم‌های ملی و مدیران فنی فدراسیون‌های عضو که در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کرده‌اند دعوت کرد تا نظرات خود را در مورد این مسابقات ارائه و پیشنهاداتی را در خصوص جام‌جهانی ۲۰۲۶ در کانادا، مکزیک و ایالات متحده ارائه کنند. اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت!

امیر قلعه نویی و لیونل اسکالونی

اسکالونی سرمربی آرژانتین در مورد ریکاوری پس از شکست ۲ بر یک مقابل عربستان در بازی افتتاحیه، توانایی آن‌ها در تغییر تاکتیک‌ها از بازی به بازی دیگر، بهترین عملکرد لیونل مسی و اهمیت تمرین پنالتی‌ها توضیحاتی داد، وی همچنین توضیح داد که چرا داشتن یک جو خوب در تیم، می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند. اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت!

امیر قلعه نویی و آرسن ونگر

در این نشست، گروه مطالعات فنی فیفا (TSG) به ریاست آرسن ونگر (رئیس توسعه جهانی) تحلیل خود را از جام‌جهانی ۲۰۲۲ ارائه و به مربیان این فرصت داده شد تا بازخورد و بینش خود را در یک محیط غیر رسمی ارائه کنند. اسکالونی راز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به قلعه نویی گفت! آنطور که سایت فیفا عکسی از این نشست منتشر کرده، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران پشت‌ سر اسکالونی، سرمربی تیم‌ ملی آرژانتین، اینفانتینو، رئیس فیفا و‌ جاسم بن حمد آل ثانی، برادر امیر قطر قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...