جیک پاول پای کانر مک گرگور را به مبارزه تگزاس باز کرد / ادعای بزرگی که گریبان گیر این یوتیوبر خواهد شد!

جیک پاول باز هم با جنجال‌سازی، توجهات را به خود جلب کرده است. این بار در حواشی پاول، پای کانر مک گرگور و نیت دیاز هم باز شده است.
کدخبر (180383) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:22
0 154
جیک پاول پای کانر مک گرگور را به مبارزه تگزاس باز کرد / ادعای بزرگی که گریبان گیر این یوتیوبر خواهد شد!
جیک پاول باز هم با جنجال‌سازی، توجهات را به خود جلب کرده است. این بار در حواشی پاول، پای کانر مک گرگور و نیت دیاز هم باز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز و کانر مک گرگور تاکنون دوبار با یکدیگر در UFC با یکدیگر مبارزه کرده اند و هر دو مبارزه جزو 10 مبارزه پرفروش تاریخ UFC هستند. با توجه به این موضوع، برگزاری سومین مبارزه بین این دو مبارز فوق العاده همواره یکی از خواسته های بزرگ طرفداران بوده است. جالب است که آن ها حتی در اکثر مواقع با این موضوع موافقت کرده اند. با این حال، جیک پاول اظهار کرده که اجازه برگزاری این مبارزه را نخواهد داد. این یوتیوبر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود به کانر مک گرگور و نیت دیاز حمله کرده و ادعا کرده که می‌تواند هر دوی آن ها را شکست دهد.

جیک پاول و جلوگیری از سومین مبارزه نیت دیاز و کانر مک گرگور

دشمنی و مبارزات نیت دیاز و کانر مک گرگور جزو به یادماندنی ترین خاطرات UFC است و برگزاری مبارزه ای دیگر بین آن ها می‌تواند موفقیت های بیشتری را برای هر دوی آن ها رقم بزند. جیک پاول اما ادعا کرده که نمی‌گذارد این مبارزه برگزار شود. جیک پاول پای مک گرگور را به پیکار تگزاس باز کرد / ادعای بزرگی که گریبان گیر این یوتیوبر خواهد شد! جیک پاول باید در تاریخ چهاردهم مرداد با نیت دیاز اسطوره UFC مبارزه کند و «بدنام» مدتی قبل، پیش بینی خود را در رابطه با پیروز این مبارزه بیان کرد. او از نیت دیاز رقیب قدیمی خود حمایت کرد و باور دارد که او این مبارزه را پیروز خواهد شد. جیک پاول اما در مصاحبه اخیر خود مقابل نیت دیاز در رابطه با پیش بینی مک گرگور نیز صحبت کرد. پاول از حمایت مک گرگور از دیاز عصبانی شد و خشم خود را در این مصاحبه به طرفداران نشان داد. او اظهار کرد که مک گرگور هنوز زخم مبارزه با دیاز را فراموش نکرده و قول داد که کاری را انجام دهد که مک گرگور موفق به انجام آن نشد. او در این رابطه گفت:
من می‌دانم که نیت می‌خواهد از UFC خارج شود. او قصد دارد تا با من مبارزه کند، پیروز شود، سپس احتمالا با مک گرگور مبارزه کند، مقداری پول در بیاورد و از UFC خارج شود. با این حال، من به هیچ عنوان اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد.
پاول تاکنون بارها مک گرگور را به چالش کشیده است و حتی یک بار او را به یک مبارزه بوکس دعوت کرد. با این حال این فوق ستاره UFC تاکنون با انجام این مبارزه موافقت نکرده است. جیک پاول پای مک گرگور را به پیکار تگزاس باز کرد / ادعای بزرگی که گریبان گیر این یوتیوبر خواهد شد!

اطلاعات بیشتر در مورد دیاز مقابل پاول

جیک پاول و نیت دیاز به اوج بحث و جدل خود رسیده اند و صحبت های زیادی در مورد یکدیگر کرده اند. اما هم اکنون زمان آن فرا رسیده که هر مبارز خودش را در رینگ مبارزه ثابت کند و نشان دهد که علاوه بر توانایی سخنوری، توانایی های دیگری هم دارد. دیاز هم اکنون در برحه هیجان انگیزی از دوران حرفه ای خود قرار دارد و طرفداران منتظر حرکت های بعدی او هستند. فارغ از هر نتیجه ای که دیاز در این مبارزه کسب کند مطمئنا این مبارزه درآمد خوبی را برای او به همراه خواهد داشت. این مبارزه بزرگ در تاریخ چهاردهم مرداد در تگزاس برگزار خواهد شد. طرفداران سراسر دنیا می‌توانند این مبارزه را تماشا کنند و از آن لذت ببرند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...