ولورین باز هم خبرساز شد / هیو جکمن و پست جدید در باشگاه!

هیو جکمن 54 ساله مشغول تمرینات سخت بدنسازی است تا بار دیگر بتواند نقش ولورین را در دنیای سینمایی مارول به خوبی اجرا کند.
کدخبر (182962) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:50
0 256
ولورین باز هم خبرساز شد / هیو جکمن و پست جدید در باشگاه!
هیو جکمن 54 ساله مشغول تمرینات سخت بدنسازی است تا بار دیگر بتواند نقش ولورین را در دنیای سینمایی مارول به خوبی اجرا کند.

به گزارش سرخ نیوز، هیو جکمن بازیگری استرالیایی است که تاکنون نقش های فوق العاده ای را در هالیوود ایفا کرده است. این بازیگر 54 ساله مدتی پیش اعلام کرد که بار دیگر به عنوان شخصیت ولورین (گرگینه) در فیلم Deadpool باز خواهد گشت و این موضوع، طرفداران او را بسیار هیجان زده کرده است. جکمن اخیرا پست های مختلفی را در رابطه با تمرینات و رژیم غذایی اش در فضای مجازی منتشر کرده است. هیو جکمن و رایان رینولدز در Deadpool 3 در سال 2025 حاضر خواهند بود. جکمن برای اینکه بتواند بار دیگر نقش Wolverine را اجرا کند، باید سخت تمرین کند تا خودش را برای ایفای این نقش آماده کند. او همچنین تمرینات، رژیم غذایی و مسیر خود را در فضای مجازی منتشر می‌کند و طرفداران خود را در جریان همه چیز قرار می‌دهد. گرگینه باز هم خبرساز شد / هیو جکمن و پست جدید در باشگاه!

آپدیت های هیو جکمن برای تبدیل شدن به ولورین

هیو جکمن اخیرا دو تصویر از خودش را در باشگاه در فضای مجازی منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت:
درست مانند قبل، تبدیل شدن به ولورین
او پست های زیادی را در رابطه با تبدیل شدن به ولورین در فضای مجازی منتشر کرده و این پست نیز در رابطه با همین موضوع است. ولورین همواره در تمامی فیلم ها با ریش منحصر به فرد خود حضور پیدا کرده و یکی از ویژگی های به یادماندنی او محسوب می‌شود. جکمن در یکی از این تصاویر در حال انجام تمرین «بلند شدن ترکی» است؛ دست راست او روی زمین است و به کمک دست چپ خود وزنه ای را بلند کرده و بالای سرش برده است. جکمن در تصویر دیگر نیز به کمک دستگاه، تمرین هایپراکستنشن خود را انجام می‌دهد. او سخت تلاش می‌کند تا به خوبی خودش را برای این نقش آماده کند. گرگینه باز هم خبرساز شد / هیو جکمن و پست جدید در باشگاه! با این حال، همه مانند هیو جکمن فکر نمی‌کنند. طرفداران زیادی مخصوصا در حوزه بدنسازی وجود دارند که باور دارند که این بازیگر 54 ساله نمی‌تواند به موقع به بدن مناسب این نقش دست پیدا کند. اما افراد دیگری نیز وجود دارند که سخت از او حمایت می‌کنند و مطمئن هستند که جکمن به موقع و به خوبی برای این نقش آماده خواهد شد.

طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت ولورین هستند

یکی از کاربران فضای مجازی بسیار از او حمایت کرد و نوشت:
تو همواره در بهترین وضعیت خود قرار داری و جذاب ترین بازیگر دنیا هستی و بهترین بدن دنیا را داری.
شخص دیگری از او تشکر کرد و نوشت:
از تو متشکرم که هنوز سخت تمرین می‌کنی و ما را با فیلم هایت سرگرم می‌کنی!
گرگینه باز هم خبرساز شد / هیو جکمن و پست جدید در باشگاه! فرد دیگری نیز که به درستی تمرین او را تشخیص داده بود برای او نوشت:
بلند شدن های ترکی!
واضح است که هیو جکمن سخت تلاش می‌کند تا بتواند بار دیگر نقش ولورین را به خوبی اجرا کند و این موضوع باعث شده تا سطح انتظارات از فیلم Deadpool 3 بسیار افزایش پیدا کند. فارغ از اینکه جکمن بدن خود با استفاده یا بدون از استفاده از داروهای مختلف بسازد، هواداران مشتاقانه منتظر بازگشت ولورین به سینماهای دنیا هستند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...