جورجینا رودریگز و نمایش مهارت‌هایش در اولین جلسه کلاس رقص

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو ویدیویی را از اولین جلسه کلاس رقصش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (181846) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:30
0 1216
جورجینا رودریگز و نمایش مهارت‌هایش در اولین جلسه کلاس رقص
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو ویدیویی را از اولین جلسه کلاس رقصش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو، با هر قدمی که برمی دارد، حسابی خبرساز می شود و حالا او بعد از حضور در اولین جلسه کلاس رقص باچاتا، ویدیویی را با حدود 50 میلیون هوادارش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و شور و هیجان زیادی ایجاد کرد. جورجینا و نمایش مهارت هایش در اولین جلسه کلاس رقص بعد از موفقیت او و مستند «من جورجینا هستم» که در نتفلیکس پخش شد، او در هفته های اخیر هم حسابی خبرساز شده. جورجینا بعد از صحبتهای جنجال آفرینش درباره کار کردن زنان ثروتمند، بار دیگر با انتشار اخباری درباره بحران احتمالی در زندگی شخصی اش با رونالدو، تیتر خبرها شد. بعد از آن بود که او تصمیم گرفت تا یک گام به عقب برداشته و محتوایی درباره عادات و علایقش منتشر کند.

آشنایی با علایق جورجینا رودریگز نامزد رونالدو

یکی از علایق او، رقصیدن است و اخیرا مهارت هایش دراین زمینه را در اینستاگرام به نمایش گذاشته. او حالا شرکت در کلاس رقص را به روتین زندگی اش در عربستان اضافه کرده و در کلاس های رقص مختلفی ثبت نام کرده است. در ابتدا جورجینا ویدیویی از کلاس رقص باچاتا را منتشر کرد و کمی بعد پیشرفتش را در رقص Twerking به نمایش گذاشت. جورجینا و نمایش مهارت هایش در اولین جلسه کلاس رقص این طور به نظر می رسد که او هر دو رقص را دوست دارد و شاگرد نمونه ای هم هست و به سرعت گام ها و حرکات را می آموزد و ویدیوی رقص او، یکی از پربازدیدترین ویدیوهایش در هفته های اخیر بوده. البته این نکته عجیبی نیست؛ چرا که جورجینا از کودکی در کلاس های رقص باله شرکت می کرده و یک بالرین حرفه ای است.

مستند «من جورجینا هستم» چند فصل ادامه خواهد داشت؟

در حال حاضر جورجینا در انتظار خبر مقامات نتفلیکس است تا بداند که آیا قسمت سوم مستندش توسط این کمپانی ساخته خواهد شد یا خیر. در صورتی که این اتفاق بیفتد هم فصل سوم «من جورجینا هستم» در سال 2024 پخش خواهد شد. فصل دوم این مستند ماه مارس ارائه و پخش شد. جورجینا و نمایش مهارت هایش در اولین جلسه کلاس رقص بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...