داور فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

شیمون مارسینیاک داور لهستانی و قاضی فینال جام جهانی 2022، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر را نیز سوت خواهد زد.
کدخبر (184139) | 02 خرداد 1402 | ساعت 09:13
0 144
داور فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد
شیمون مارسینیاک داور لهستانی و قاضی فینال جام جهانی 2022، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر را نیز سوت خواهد زد.

به گزارش سرخ نیوز، شیمون مارسینیاک لهستانی که فینال جام جهانی را در ماه دسامبر قضاوت کرده بود، برای قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر انتخاب شد. یوفا مارسینیاک را برای بازی فینال در تاریخ ۱۰ ژوئن در استانبول انتخاب کرد تا شاهکاری نادر رقم بخورد و این داور بزرگ‌ترین فینال‌های ملی و فوتبال باشگاهی اروپا را در یک فصل داوری کرده باشد. این داور ۴۲ ساله لهستانی به دلیل عملکردش در بازی آرژانتین مقابل فرانسه در فینال جام جهانی قطر مورد تحسین قرار گرفت. اولین دَبل فینال جام جهانی-لیگ قهرمانان توسط داور انگلیسی «هاوارد وب» در سال ۲۰۱۰ انجام شد. داور فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد مارسینیاک با هر دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در دور حذفی روبرو شد: برد ۴-۰ منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی و تساوی ۰-۰ اینتر مقابل پورتو در مرحله یک‌هشتم نهایی.

داورهای فینال مسابقات اروپایی مشخص شدند

یوفا برای سه فینال دیگر خود نیز داور انتخاب کرد. آنتونی تیلور از انگلیس فینال لیگ اروپا را بین سویا و رم در ۳۱ مِی در بوداپست مجارستان قضاوت خواهد کرد. کارلوس دل سرو گرانده اسپانیایی با ۴۷ سال سن، اولین فینال اروپایی خود را در دیدار فیورنتینا و وستهام در لیگ کنفرانس اروپا در تاریخ ۷ ژوئن در پراگ بر عهده می‌گیرد. شریل فاستر از ولز فینال لیگ قهرمانان زنان بین بارسلونا و ولفسبورگ را که در تاریخ ۳ ژوئن در آیندهوون هلند برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد. برای آن بازی همه داوران مسابقه زن هستند به جز ماسیمیلیانو ایراتی، متخصص بررسی ویدئویی از ایتالیا.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...