بدنسازی با ظاهر یک پیرمرد/ وقتی دکستر جکسون جی کاتلر و دیگر غول‌‌ها را شکست داد!

دکستر جکسون قهرمان سابق مستراالمیپا که چندی پیش پایش را به تیغ جراحان سپرده بود اخیرا با انتشاری پستی خبر از بازگشت دوباره خود با باشگاه بدنسازی داده است.
کدخبر (184663) | 05 خرداد 1402 | ساعت 11:05
1 342
بدنسازی با ظاهر یک پیرمرد/ وقتی دکستر جکسون جی کاتلر و دیگر غول‌‌ها را شکست داد!
دکستر جکسون قهرمان سابق مستراالمیپا که چندی پیش پایش را به تیغ جراحان سپرده بود اخیرا با انتشاری پستی خبر از بازگشت دوباره خود با باشگاه بدنسازی داده است.

به گزارش سرخ نیوز، دکستر جکسون پس از ثبت رکورد بیشترین حضور در مستر المپیا در سال 2020، از بدنسازی رقابتی کناره‌گیری کرد. جکسون پس از انجام عمل جراحی، به سراغ درمان با سلول‌های بنیادی رفت تا گردن درد ناشی از آرتروز خود را بهبود ببخشد و حالا اواخر دوران نقاهت خود را سپری می‌کند. اخیرا او ویدیویی از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد او پس از پیگیری روند درمانی خود، به باشگاه بازگشته است. قهرمان مستر المپیا 2008 در این جلسه تمرینی به سراغ تمرینات شانه رفته و در حین انجام تمرین در مورد تسلط بر رقبایش در دوران اوج خود صحبت کرده است. جکسون می‌گوید با نگه داشتن ریش خود سعی می‌کرد رقبایش را بازی دهد! دکستر جکسون قهرمان سابق مسترالمپیا

دکستر جکسون: دوست دارم با رقبایم بازی کنم

در این ویدیو وقتی از جکسون در مورد زدن ریش صورتش پرسیده شد، او با خنده‌ای بر لب عنوان کرد که در تمام طول دوران ورزش حرفه‌ای خود و حتی در دوران آماده‌سازی نیز دست به ریش خود نمی‌زند و آن را اصلاح نمی‌کرد. او می‌گوید:
دلیلش این بود که دوست داشتم با رقبایم بازی کنم.
او می‌خواست شبیه یک پیرمرد بی خانمان به نظر برسد. جکسون دوست داشت با دیگران بازی کند و معتقد است این یک مساله ذهنی است. او می خواست که حریفانش فشار شکست خوردن توسط یک پیرمرد را احساس کنند.
وقتی وارد یک مراسم می‌شوم دوست دارم چنین رفتاری داشته باشم و بقیه حس کنند که با یک پیرمرد مواجه هستند.
وقتی دکستر جکسون جی کاتلر و دیگر غول‌‌ها را شکست داد!به غیر از بازی های ذهنی، او به کوتاه کردن ریش خود نیز اهمیتی نمی‌داد. او بیشتر روی تمریناتش متمرکز بود و زیاد نگران تراشیدن ریش صورتش نبود. او افزود:
وقتی روی تمریناتم تمرکز می‌کردم، نگران کوتاه کردن ریش یا چیزی شبیه به آن نبودم.
در واقع سه دهه فعالیت بدنسازی جکسون نیز یک مانند حرکت برنامه ریزی شده بود.

افتخارات تحسین برانگیز دکستر جکسون در دنیای بدنسازی

این بدنساز 53 در طول دوران فعالیت خود دستاوردها و افتخاراتی داشته که قابل تحسین است. او در 21 دوره مسابقات مستر المپیا حضور پیدا کرد و در 17 دوره رقابت آرنولد کلاسیک حضور داشت و موفق شد در بخش مردان 29 عنوان مختلف را بدست آورد که در واقع بیشترین عناوین یک شخص در رشته بدنسازی محسوب می‌شود. اما دلیل اینکه او حضوری چنین طولانی در عرضه مسابقات بدنسازی داشته چیست؟ افتخارات تحسین برانگیز دکستر جکسون در دنیای بدنسازی او سال‌ها در مسابقات مختلف شرکت کرد و حضورش را تا جایی ادامه داد که پس از بازنشستگی حس پشیمانی نداشته باشد.
من تنها به یک دلیل برای مدت زمان طولانی در رقابت‌ها باقی ماندم و آن هم این بود که به همه خواسته‌هایم در بدنسازی برسم و وقتی بازنشسته شدم، دیگر به گذشته نگاه نکنم.
جی کاتلر می‌گوید شکست مقابل دسکتر جکسون بهترین اتفاق ممکن بود. این اظهار نظری عجیب و مرموز از بدنسازی بود که چندین سال رقابت نزدیک با دکستر جکسون در مسابقات مستر المپیا داشت. یقینا دکستر جکسون از آن دست بدنسازانی بود که کمک زیادی به توسعه این ورزش در دو دهه گذشته داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فوق العاده آقای تیغ
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...