پیش‌بینی بزرگان دنیای ام ام ای از مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر

کدخبر (185922) | 06 خرداد 1402 | ساعت 16:15
0 255
پیش‌بینی بزرگان دنیای ام ام ای از مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر
کانر مک گرگور پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش قصد دارد در مبارزه ای با مایکل چندلر دوباره به میادین بازگردد همین موضوع باعث شده که بسیاری نتیجه این دیدار را پیشبینی کنند.

به گزارش سرخ نیوز، مدتی است که مبارزه احتمالی کانر مک گرگور و مایکل چندلر، به یک موضوع داغ و مورد بحث در میان اهالی ام ام ای و طرفداران و مبارزان UFC تبدیل شده است. کانر مک گرگور پس از اینکه در مبارزه با داستین پوریر دچار مصدومیت از ناحیه پا شد، برای مدتی نسبتا طولانی مبارزه در رینگ هشت ضلعی ام ام ای را کنار گذاشت. حالا او قرار است پس از حدود دو سال به صحنه رقابت بازگردد و پیش بینی می‌شود این مبارزه در پایان سال جاری برگزار شود. البته هنوز بسیاری در مورد نتیجه مسابقه گمانه زنی می کنند. کانر مک گرگور و مایکل چندلر

نظر مایکل بیسپینگ در مورد مبارزه مک گرگور با چندلر

خود مک گرگور نسبت به مهارت‌هایش اطمینان دارد و عنوان کرده که او برای مبارزی مانند مایکل چندلر بسیار بزرگ و بامهارت است. ضمن اینکه کانر مدعی است که پیش از این با مبارزی مشابه چندلر نیز مبارزه کرده است. با این حال برخی از کارشناسان مانند مایکل بیسپینگ، معتقدند که اگر چندلر می‌خواهد در برابر مک گرگور موفق باشد، ممکن است به اصلاح سبک نیاز داشته باشد چرا که او در برخی از نقاط ضعف دارد و آسیب پذیر است. کولبی کاوینگتون می‌گوید:

فکر می‌کنم قطعا همه می‌دانند که کانر مک گرگور چه کارهایی برای این ورزش انجام داده و شکی وجود ندارد که هیچ کسی نمی‌تواند با او برابری کند. یقینا او بزرگترین کارها را برای این ورزش انجام داده و زیباترین چیزهایی که از او در ام ام ای ماندگار شده، همان کارهایی است که انجام داده است. او طوری این کارها را انجام داده که کسی تصورش را نمی‌کرد و به نوعی غیرقابل پیش بینی بود. من خودم نمی‌توانستم تصور کنم او بتواند کسی را در کمتر از 9 ثانیه ناک اوت کند یا کارهایی که او در مبارزه مقابل ژوزی آلدو انجام داد، واقعا غیرقابل باور بود. او کارهایی را انجام داد که کسی نمی‌توانست واقعا آنها را پیش بینی کند. او بسیار خطرناک و غیرقابل پیش بینی است.

کانر مک گرگور و مایکل چندلر

داستین پوریر: هردو مبارز شانس پیروز شدن دارند

داستین پوریر بر این باور است که هر کدام از دو مبارز شانس پیروز شدن دارند و معتقد است اگر کانر با همان زمانبندی و سرعتی که قبل از مصدومیت داشت به رینگ برگردد، می‌تواند به راحتی چندلر را شکست دهد. پوریر می‌گوید چندلر بیش از حد آسیب‌پذیر است. به طور کلی به نظر می‌رسد که نظرات متفاوتی در مورد چگونگی انجام این مبارزه بالقوه وجود دارد. مک گرگور به مهارت و تجربه خود اطمینان دارد، در حالی که برخی از تحلیلگران معتقدند که چندلر ممکن است نیاز به تغییر سبک مبارزه خود داشته باشد. صرف نظر از این، طرفداران و مبارزان به طور یکسان مشتاقانه منتظر این مبارزه هستند که می تواند یک مسابقه هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی باشد. کانر مک گرگور و مایکل چندلر بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...