باز هم آقای گلی برای طارمی با تلخی تمام شد

اولین کفش طلای مهدی طارمی با پیراهن پورتو همچون نخستین آقای گلی اش در پرسپولیس با خاطره ای تلخ همراه شد.
کدخبر (186461) | 07 خرداد 1402 | ساعت 13:23
0 121
باز هم آقای گلی برای طارمی با تلخی تمام شد
اولین کفش طلای مهدی طارمی با پیراهن پورتو همچون نخستین آقای گلی اش در پرسپولیس با خاطره ای تلخ همراه شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی طارمی با گلزنی مقابل ویتوریا گیمارش در هفته پایانی پریمیر لیگ موفق شد برای اولین بار به مقام آقای گلی لیگ پرتغال دست یابد تا سرانجام پس از ۴ فصل بازی در این کشور مزد تلاش خود را با رقم زدن این افتخار تاریخی گرفته باشد. این بازیکن در فصول اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به این عنوان داشت و زمانی که در عضویت تیم ریوآوه قرار داشت تا یکقدمی آقای گلی پیش رفت. او به همراه وینیسیوس و پیزی ۱۸ گل را در فصل ۲۰۱۹ به ثمر برساند، ولی در نهایت مهاجم بنفیکا (وینیسیوس) به دلیل تعداد دقایق کمتری که در بازی ها حضور داشت، عنوان آقای گلی را از دو رقیب خود گرفت و به تنهایی در صدر ایستاد. باز هم آقای گلی برای طارمی با تلخی تمام شد

مهدی طارمی آقای گل شد

مهاجمان بنفیکا در این فصل نیز رقابت شدیدی با مهدی طارمی برای دریافت کفش طلا داشتند اما مهاجم ایرانی این بار اجازه نداد این جایزه به تیم رقیب برسد و با زدن ۲۲ گل بالاتر از گونزالو راموس ۱۹ گله و ژائو ماریو ۱۷ گله قرار گرفت تا پورتو جنگ آقای گلی را از بنفیکا پیروز شود. این دو تیم در فصلی که گذشت رقابت نزدیکی برای قهرمانی پریمیر لیگ داشتند که بنفیکا با ۸۷ امتیاز قهرمان شد. طارمی و یازانش با 85 امتیاز بر سکوی دوم ایستادند. ستاره ایرانی پورتو علی رغم عنوان آقای گلی لیگ پرتغال از اینکه تیمش نتوانست قهرمان شود ابراز ناراحتی کرد و گفت:
وقتی قهرمان نشدیم، آقای گلی معنی و خوشحالی ندارد. تلاش‌مان را برای قهرمانی انجام دادیم اما بنفیکا بهتر بود و ما امتیازهای مهمی را از دست دادیم.
باز هم آقای گلی برای طارمی با تلخی تمام شد

تکرار تاریخ برای طارمی

این برای دومین بار است که آقای گلی مهدی طارمی به تلخی تمام می شود. او زمانی هم که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت ۱۶ گل را در فصل پانزدهم زد و موفق شد برای اولین بار کفش طلای مسابقات لیگ برتر را از آن خود کند، اما جام قهرمانی را در روز آخر از دست داد. سرخپوشان در آن فصل امتیازات زیادی را بر اثر اشتباهات فردی و قضاوت های ضعیف داوران از دست دادند و در شرایطی در نیم فصل دوم به جمع مدعیان پیوستند که کمتر کسی احتمال آن را می داد. برانکو و شاگردانش اما با تلاشی مثال زدنی امتیازات از دست رفته را جبران کردند و به صدر رسیدند. مهدی طارمی با گل ها و پنالتی هایی که در آن فصل گرفت نقش بسزایی در بازگشت پرسپولیس داشت. گرچه که در نهایت جام قهرمانی روی تفاضل گل از دست رفت تا پرسپولیس تلخ ترین پیروزی عمر خود را در هفته آخر لیگ مقابل راه آهن کسب کند. پس از آن بازی در حالی که طارمی و همبازیانش به دلیل از دست دادن جام قهرمانی غمگین بوده و اشک می ریختند، همه استادیوم به احترام بازیکنان ایستادند و بازیکنان محبوب خود را تشویق کردند تا فرهنگ جدیدی را در هواداری فوتبال از خود نشان دادند. شب گذشته تاریخ بار دیگر برای طارمی تکرار شد؛ تیم او در هفته آخر پرتغال برد، اما قهرمان نشد تا این مهاجم ایرانی آن طور که باید نتواند از آقای گلی خود لذت برد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...