رومنیگه به هیئت سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ پیوست

با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه به مدیریت باشگاه بازگشت و به عضویت هیئت سرپرستی باشگاه درآمد.
کدخبر (187625) | 09 خرداد 1402 | ساعت 18:20
0 114
رومنیگه به هیئت سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ پیوست
با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه به مدیریت باشگاه بازگشت و به عضویت هیئت سرپرستی باشگاه درآمد.

به گزارش سرخ نیوز، کارل هاینتس رومنیگه که در سال‌های گذشته مدیریت اجرایی باشگاه بایرن مونیخ را برعهده داشت، بار دیگر به جمع مدیران این باشگاه بازگشت. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، پیوستن رومنیگه به هیئت سرپرستی باشگاه را اعلام کرد. رومنیگه که در دوران ریاست اولی هوینس بر باشگاه، به‌عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کرد، حالا بار دیگر یکی از مدیران بایرن مونیخ است. تصمیم اضافه شدن نام رومنیگه به اعضای هیئت سرپرستی در جلسه این هیئت، که امروز در شهر مونیخ برگزار شد، گرفته شده است. هیئت سرپرستی بالاترین نهاد مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ است. بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای به امضای هربرت هاینر، رئیس باشگاه، اعلام کرد:
با خوشحالی اعلام می‌کنیم که کارل هاینتس رومنیگه به عضویت هیئت سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ درآمده است. او یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های تاریخ باشگاه است و با تجربه، تخصص و شبکه بین‌المللی‌اش کمک بزرگی برای بایرن خواهد بود تا باشگاه در آینده هم به مسیر موفقش ادامه بدهد.
رومنیگه هم در اولین اظهاراتش بعد از بازگشت به جمع مدیران بایرن مونیخ گفت:
من افتخار این را داشته‌ام که با این باشگاه، موفقیت‌های زیادی را جشن بگیرم. برای همین به درخواست هیئت سرپرستی جواب مثبت دادم و از این بابت خوشحالم.
رومنیگه به هیئت سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ پیوست هربرت هاینر، رئیس باشگاه، روز یکشنبه در کنفرانس خبری درباره تغییرات اخیر در مدیریت باشگاه از جمله اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ گفته بود که رومنیگه به زودی به جمع مدیران باشگاه برخواهد گشت. بایرن بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا، کان و حمیدزیچ را اخراج کرد و یان کریستین دریسن را به‌عنوان جانشین اولیور کان منصوب کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...