شاهرخ خان و ابراز تاسف برای شکستن دل هوادارانش/ ستاره بالیوود از ارتباطش با پریانکا چوپرا می‌گوید

اخیرا شاهرخ خان ستاره بالیوود در مصاحبه ای در خصوص رابطه صمیمانه اش با پریانکا چوپرا گفت: پریانکا همیشه به قلب من نزدیک است.
کدخبر (187030) | 10 خرداد 1402 | ساعت 22:48
0 653
شاهرخ خان و ابراز تاسف برای شکستن دل هوادارانش/ ستاره بالیوود از ارتباطش با پریانکا چوپرا می‌گوید
اخیرا شاهرخ خان ستاره بالیوود در مصاحبه ای در خصوص رابطه صمیمانه اش با پریانکا چوپرا گفت: پریانکا همیشه به قلب من نزدیک است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شاهرخ خان و پریانکا چوپرا، دو ستاره سرشناس دنیای بالیوود ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای داشتند و همه از این موضوع مطلع بودند. آن‌ها پیوند مشترکی داشتند که حسرت بسیاری را به همراه داشت. گرچه پریانکا چوپرا اعتراف کرده بود که همیشه از شاهرخ خان می ترسیده، اما شاهرخ خان همیشه گفته که پریانکا به قلب او بسیار نزدیک است. البته این ارتباط دوستانه به همین خوبی ادامه پیدا نکرد و گائوری خان، همسر شاهرخ خان و البته شایعات و گمانه زنی‌های رسانه‌ای، این دوستی را سرد کرد. شاهرخ خان و پریانکا چوپرا

واکنش شاهرخ خان به رابطه فرازناشویی با پریانکا چوپرا

در سال 2011 بود که شایعاتی درمورد ارتباط عاطفی میان این دو بازیگر بالیوودی نقل محافل شد. شاهرخ خان هم در مورد ارتباطش با پریانکا چوپرا و ناراحت شدن هوادارانش به خاطر این ارتباط فرازناشویی صحبت کرد. طبق گزارش‌های منتشره این دو در جریان فیلمبرداری سریال Don به هم نزدیک شدند؛ آن‌ها در آن زمان بارها با هم در میهمانی های شبانه و رویدادهای مختلفی دیده می شدند و اخیرا ویدیویی منتشر شده که در آن شاهرخ خان در مورد ارتباط عاطفی اش با پریانکا صحبت کرده و همین دل هوادارانش را حسابی شکسته؛ چرا که آن‌ها او را یک مرد متعهد و وفادار به همسرش می دانستند. شاهرخ خان و پریانکا چوپرا در این ویدیو، شاهرخ خان که در کنار کاترینا کایف نشسته، به این سوال پاسخ داده و گفته که این برایش ناراحت کننده است؛ چرا که زنی که با او سابقه همکاری داشته، زیر سوال رفته و دیگران، احترامی که او برایش قائل بوده را برایش قائل نیستند. شاهرخ خان دراین باره گفته:
برای من ناراحت کننده ترین واقعیت این است که زنی که با من کار می کرد، زیر سوال رفته است و آن میزان احترامی که من برای او یا هر زن دیگری قائل هستم، برایش قائل نمی شوند. به نظرم این کمی بی احترامی است.

شاهرخ خان: پریانکا همیشه به قلب من نزدیک است

در ادامه وی از هوادارانش عذرخواهی کرده و اعلام کرده که دلیل عذرخواهی اش، کارهایی که در گذشته انجام داده نیست؛ بلکه به این خاطر است که پریانکا دوست اوست. او درعین حال به این نکته اشاره کرده که پریانکا همیشه به قلب او نزدیک است:
من از این بابت واقعا متاسفم. تاسفم فقط به خاطر کارهایی که انجام داده ام نیست؛ بلکه به این خاطر است که او دوست من است. پریانکا یکی از صمیمی ترین دوستانی است که داشته ام و خیلی به قلبم نزدیک بوده و خواهد بود.
او به یاد دارد که اولین بار پریانکا را در یک مسابقه زیبایی دیده بود. در جریان همان مصاحبه، شاهرخ خان به تمجید از دستاوردهای پریانکا پرداخت:
پریانکا در آن زمان دختر کوچکی بود که مسیرش را برای رسیدن به عنوان Miss India یا Miss World در کنار من آغاز کرده بود. ما به عنوان دو دوست لحظات خوبی را درکنار هم سپری کردیم و این مایه تاسف است. واقعا متاسفم که دوستی، این گونه کثیف می شود.
پریانکا چوپرا بشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...