استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات / فعلا همه چیز به یحیی بستگی دارد

پرسپولیس بعد از دو قهرمانی در آستانه آغاز مسیری تازه قرار گرفته و مهمترین و نزدیکترن اهداف می توانند لیگ قهرمانان و ادامه موفقیت در لیگ برتر باشد.
کدخبر (189729) | 14 خرداد 1402 | ساعت 16:01
0 109
استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات / فعلا همه چیز به یحیی بستگی دارد
پرسپولیس بعد از دو قهرمانی در آستانه آغاز مسیری تازه قرار گرفته و مهمترین و نزدیکترن اهداف می توانند لیگ قهرمانان و ادامه موفقیت در لیگ برتر باشد.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس شاید کمترین نیاز نقل و انتقالاتی را در این فصل از رقابت ها داشته باشد اما عملکرد در بازار نقل و انتقالات می تواند استراتژی این باشگاه را برای آینده مشخص کند. پرسپولیس همین حالا هم تیم کاملی دارد و همانطور که یحیی پس از پایان بازی فینال گفت قرار نیست تغییرات زیادی صورت بگیرد. با اینحال چه یحیی گل محمدی بماند تا تیمش را برای لیگ قهرمانان آماده کند و چه مربی دیگری روی نیمکت بنشیند این تیم تحرکاتی را در بازار خواهد شد.

شاید برخلاف اخباری که درباره پست دفاع چپ به گوش می‌رسد، تمرکز تیم در ابتدا بیشتر متوجه خط حمله باشد، چرا که به احتمال جدایی لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته وجود دارد. با این وصف، بازهم خط حمله اولویت اول نقل و انتقالاتی خواهد بود. جدایی علیرضا بیرانوند نیز در صورتی که اخبار رسانه ها جدی باشند، می تواند یک موضوع اساسی در راه بستن تیم باشد.

استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات / فعلا همه چیز به یحیی بستگی دارد

برخی از رسانه‌ها حتی پیش از پایان فصل از جدایی سیامک نعمتی نیز خبر داده بودند و در صورتیکه این هافبک 29 ساله نیز در لیست جداشونده‌ها باشد، باشگاه باید فکری به حال جایگزین او کند. پرسپولیس یک تیم کامل دارد و شاید جذب بازیکنان جوان و مستعد که بتوانند به مرور زمان به ترکیب تیم اضافه شده و آینده تیم را برای سال‌های آینده تضمین کنند، بزرگترین ماموریت باشگاه و سرمربی باشد.

این یک واقعیت است که برخی از بازیکنان پرسپولیس به سال‌های پایانی فوتبالشان نزدیک می‌شوند و پرسپولیس می‌تواند به تغییر نسلی بدون چالش و آرام و به مرور زمان بیاندیشد و از همین فصل نقل و انتقالاتی آن را کلید بزند.

برای پست دفاع چپ که این روزها اخبار متفاوت و زیادی درباره آن به گوش می‌رسد و نام ابوالفضل جلالی، دفاع چپ استقلال نیز مطرح شده، تیم شاید نیاز به یک بازیکن داشته باشد. علی نعمتی در هفته‌های پایانی نمایش خوبی داشت و توانست جایگاه ثابتی در ترکیب برای خودش پیدا کند.

پرسپولیس برای دفاع چپ، وحید امیری را هم دارد اما با عملکرد درخشان او در خط جلو، بعید است که دوباره کسی حاضر باشد او را به دفاع چپ ببرد. اینکه ابوالفضل جلالی با وجود مصدومیت‌هایش در دو فصل اخیر می‌تواند همان بازیکنی باشد که پرسپولیس برای تکمیل نفراتش در بخش چپ می‌خواهد، مشخص نیست.

همچنین اگر وحدت هنانوف به خاطر مسائل نقل و انتقالاتی جدا شود و سیامک نعمتی نیز تصمیم به ادامه دوران فوتبالی خود در باشگاهی دیگر بگیرد، شاید پست دفاع راست، یکی از پست‌هایی باشد که پرسپولیس را به بازار بکشاند. باید منتظر ماند و دید آیا یحیی گل محمدی برای این پست، لیستی به باشگاه خواهد داد یا خیر.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...