اکران فیلمی بزرگ پس از 6 سال؛ با حضور ستاره بزرگ WWE و استاد هنرهای رزمی!

فیلم ضربه پنهان قرار است بعد از ۶ سال با بازیگری جکی چان و جان سینا به نمایش دربیاید.
کدخبر (189414) 15 خرداد 1402 | ساعت 10:54
0 203
فیلم ضربه پنهان قرار است بعد از ۶ سال با بازیگری جکی چان و جان سینا به نمایش دربیاید.

به گزارش سرخ نیوز، سیلوسته استالونه و جکی چان قرار بود تا در فیلمی در ژانر اکشن با یکدیگر همکاری کنند، فیلمی که در ابتدا با نام «بغداد» نامگذاری شد؛ پروژه‌ای که بعدها به «پروژه ایکس – تراکشن یا پروژه ایکس – اصطکاک» تغییر نام داد. با این حال، پس از اینکه سیلوسته استالونه از بازیگری در این فیلم منصرف شد، جان سینا جای او را گرفت و نام این فیلم بار دیگر تغییر پیدا کرد و «اسنافو» نام گرفت. فیلمبرداری و عرضه این فیلم نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. پس از اینکه فیلمبرداری آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد، محصول نهایی به‌دلیل قوانین سرسختانه و سانسور در چین، کنار گذاشته شد. این فیلم توسط اسکات وا کارگردانی شد؛ فردی که فیلم‌های «قانون شجاعت» و «جنون سرعت» را نیز کارگردانی کرده است.

اکران فیلمی بزرگ پس از 6 سال / ستاره بزرگ WWE در کنار استاد هنرهای رزمی! تمام این اتفاقات باعث شد تا بسیاری از طرفداران فیلم و سریال به کلی این فیلم را فراموش کنند اما تنها یک تغییر نام دیگر نیاز بود تا بار دیگر توجه بسیاری به این فیلم جلب شود. بله، نام این فیلم بار دیگر عوض شد و به «ضربه پنهان» تغییر نام داد. با این حال، با دیدن تریلر این فیلم می‌توان متوجه شد که این فیلم فوق‌العاده خواهد بود!

جکی چان و جان سینا در کنار یکدیگر

جان سینا بدون شک یکی از بهترین ورزشکاران دنیا است. او به لطف شخصیت کاریزماتیک و نمایش‌های بی‌نظیرش، به یکی از بزرگترین فوق ستاره‌های کشتی کج و WWE تبدیل شد. جان سینا پس از کناره‌گیری از کشتی کج تصمیم گرفت تا وارد هالیوود شود و با ایفای نقش در فیلم‌های مختلف، به موفقیت‌های زیادی در این زمینه دست پیدا کرد و به شهرت زیادی رسید. هم‌اکنون نیز طرفداران مشتاقانه منتظر فیلم جدید او همراه جکی چان هستند. بازیگر فیلم «فست ایکس» و یکی از بزرگترین استادان هنرهای رزمی، در اولین تریلر فیلم «ضربه پنهان» حضور دارند. با توجه به این تریلر، به نظر می‌رسد که این فیلم شامل صحنه‌های اکشن بسیاری خواهد بود.
  جان سینا در گذشته اظهار کرد که کار کردن با جکی چان یکی از بهترین تجربیات زندگی‌اش بوده است. این کشتی‌گیر، بازیگر و رپر بزرگ در سال 2020 گفت:
کار کردن با جکی چان واقعاً هیجان‌انگیز بود و یکی از بهترین تجربیات زندگی من است. واقعاً فوق‌العاده بود. من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم، حتی بیشتر از چیزی که خودش فکر می‌کند.

دشواری های «ضربه پنهان» برای عرضه در سینماها

در ابتدا، جکی چان باید به همراه سیلوستر استالونه در این فیلم نقش ایفا می‌کرد اما پس از اینکه استالونه مجبور شد به‌خاطر فیلم «کرید 2» از حضور در «ضربه پنهان» کناره‌گیری کند، جان سینا جای او را گرفت. به‌زودی شاهد فیلمی خواهیم بود که جکی چان در کنار فوق ستاره WWE حضور پیدا خواهد کرد.
اکران فیلمی بزرگ پس از 6 سال / ستاره بزرگ WWE در کنار استاد هنرهای رزمی! با این حال، حتی پس از گذشت چند سال از شروع پروژه، هنوز هم تاریخ دقیقی برای عرضه این فیلم در سینماها اعلام نشده است. نام این فیلم بارها عوض شد و در نهایت به «ضربه پنهان» نامگذاری شد. این پروژه اولین بار در سال 2018 عمومی شد. سال 2018 درست پیش از این بود که محبوبیت جان سینا در دنیای فیلم و سریال افزایش پیدا کند. از فیلم‌هایی که جان سینا در آن‌ها نقش ایفا کرده، می‌توان به «جوخه انتحار»، «تبدیل شوندگان»، «بامبلبی» و نهمین فیلم از مجموعه سینمایی «سریع و خشن» اشاره کرد. اکران فیلمی بزرگ پس از 6 سال / ستاره بزرگ WWE در کنار استاد هنرهای رزمی! در زمان شروع فیلمبرداری این اثر سینمایی، چین و آمریکا به مشکلاتی با یکدیگر برخورد کرده بودند و این موضوع روی فیلبرداری «ضربه پنهان» تأثیرات زیادی گذاشت. با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این فیلم اعلام نشده، به نظر می‌رسد که این اتفاق در اواخر سال 2023 رخ دهد. به هر حال، تریلر اولیه فیلم «ضربه پنهان»، از فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز نوید می‌دهد؛ فیلمی که باید پس از 6 سال به روی پرده‌های سینما برود. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...