قرارداد بازیکن پرسپولیس در رسانه و جام‌های قهرمانی در قهوه‌خانه + ویدیو

انتشار یک ویدیوی عجیب از جام‌های قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته، تعجب هواداران این تیم را برانگیخته است.
کدخبر (190427) 16 خرداد 1402 | ساعت 07:40
0 97
انتشار یک ویدیوی عجیب از جام‌های قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته، تعجب هواداران این تیم را برانگیخته است.

به گزارش سرخ نیوز، حواشی، بخش جدایی ناپذیر فوتبال بوده و یکی از عوامل جذابیت آن به شمار می‌آیند؛ پرسپولیس نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران و آسیا، از قاعده‌ی سوژه حواشی بودن، مستثنی نیست. اما وقتی این حواشی از داخل باشگاه ایجاد شود، حاصلی جز لطمه به وجهه پرسپولیس ندارد. روز گذشته، فیلم در فضای مجازی وایرال شد که در آن، تعدادی از بوقچی‌های پرسپولیس با به نمایش گذاشتن کاپ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی این فصل، ادعا کردند که آن را همراه خود برای قلیان‌کشی به قهوه‌خانه برده‌اند. فضای پس‌زمینه این کلیپ کوتاه نیز سندی بر این ادعا به حساب می‌آمد.

علاوه بر این کلیپ عجیب، در ساعات ابتدایی روز گذشته، قرارداد لئاندرو پریرا نیز در رسانه‌ها منتشر شد تا یکی از سندهای حقوقی باشگاه دردسترس همه قرار بگیرد. بعد از این دو اتفاق، سوالات بسیاری برای هواداران پرسپولیس شکل گرفته است. بوقچی‌ها با چه مجوزی توانسته‌اند به جام‌های قهرمانی دست پیدا کنند و آن را از باشگاه خارج کنند؟ جام‌هایی که میراثی برای آیندگان است، باید در معرض دود و رطوبت قهوه‌خانه قرار گرفته و ابزاری برای قدرت‌نمایی آقایان باشد؟ چه تضمینی وجود دارد که این جام اصلا به باشگاه بازگردانده شود؟ این بوقچی‌هایی که جام‌های پرسپولیس را به راحتی با خود از باشگاه خارج می‌کنند، ممکن است به همین راحتی هم به قراردادهای اعضای تیم دسترسی داشته و آن را در قبال مبالغی (یا حتی به رایگان برای رسیدن به اهدافی خاص!) در اختیار رسانه‌ها گذاشته باشند؟
قرارداد بازیکن پرسپولیس در رسانه و جام‌های قهرمانی در قهوه‌خانه + ویدیو
شاید در باشگاه رقیب، این که حتی مدیران آن‌ها خود رأسا اقدام به افشای قرارداد بازیکنان و سایر اعضای تیم روی آنتن زنده تلویزیونی کنند، موضوعی عادی باشد اما اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که اصل رازداری در خصوص اسناد حقوقی هر مجموعه‌ای، رعایت شود. سال‌هاست که بوقچی‌ها در فوتبال ایران، به قدرتی فراتر از حد انتظار دست یافته‌اند و گاهی در تصمیم‌گیری‌های بزرگ باشگاه نیز دخالت می‌کنند. افرادی که با گذاشتن نام «لیدر» بر روی خود، تقریبا هیچ کار مفیدی نه در جهت منافع باشگاه و نه برای رشد و اعتلای فرهنگ هواداری انجام نمی‌دهند. همان افرادی که حالا با جام‌های قهرمانی پرسپولیس در قهوه‌خانه‌ها دیده می‌شوند.

مدیریت پرسپولیس کجاست؟

سوال مهم‌تر اما از رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس است. در شرایطی که جام‌ها در قهوه‌خانه‌هاست و قرارداد بازیکن که یکی از اسناد حقوقی باشگاه است سر از رسانه‌ها در می‌آورد، مدیریت چه نقشی را ایفا خواهد کرد؟ آیا با عوامل این آبروریزی‌ها برخورد و نتیجه آن به سمع و نظر هواداران خواهد رسید؟ درویش، مدیرعامل یکی از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ است و اقدامات او در این راستا، هرگز فراموش نخواهد شد اما حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر، مسائل کوچکی نیستند که بتوان به سادگی از آن‌ها عبور کرد. تمام شدن فصل فوتبالی، به این معنا نیست که باشگاه به حال خود رهاشده تا بوقچی‌ها بتوانند جام را با خود به قهوه‌خانه ببرند و قرارداد بازیکنان سر از رسانه‌ها در بیاورد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...