جنجال دروازه‌بان استقلال علیه ساپینتو

سنگربان ذخیره استقلال صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.
کدخبر (191037) | 17 خرداد 1402 | ساعت 09:12
0 135
جنجال دروازه‌بان استقلال علیه ساپینتو
سنگربان ذخیره استقلال صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در فصلی که گذشت استقلال یکی از پرحاشیه ترین فصول خودش را از هر نظری در تاریخ لیگ برتر سپری کرد. از تغییرات گسترده و چند مرتبه‌ای در کادر مدیریتی تا حاشیه‌های درگیری در تمرینات و رختکن و در نهایت نقش اول تمام جنجال های این فصل ریکاردو ساپینتو. مرد پرتغالی، میراث‌دار خوبی در عرصه حاشیه از ژوزه مورینیو بوده است اما در عرصه فنی تیمش ناقص بود ولی زمین و زمان را مقصر عدم نتیجه‌گیری‌هایش می‌دانست.

حال و پس از اتمام فصل علیرضا رضایی دروازه بان ملی‌پوش استقلال که این روزها نامش به سبب رقم عجیب و غریب قراردادش بر سر زبانهاست افشاگری جدیدی  علیه این مربی انجام داد که قابل توجه است. رضایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

در فصلی که گذشت من به هیچ وجه فرصت بازی کردن را پیدا نکردم. نه تنها در تمرینات به من بی‌توجهی می‌شد بلکه حتی در مسابقات دوستانه هم به من فرصت بازی نمی‌رسید. سید حسین حسینی دروازه‌بان ایران در جام جهانی و روی نیمکت می‌نشست و رشید مظاهری در لیست قرار نمی‌گرفت تا آقای مجیدی به من بازی دهد، عملکرد من در فصل گذشته و تیم  امید قابل مشاهده است مگر همچین چیزی امکان دارد که حتی در بازی های دوستانه هم بازی نکنم. من نمیدانم که این موضوع از کجا نشأت می‌گرفت‌.

جنجال دروازه‌بان استقلال علیه ساپینتو

البته این مورد تنها مورد مشکوک ریکاردو ساپینتو در بازی دادن یا ندادن به بازیکنان تیمش نیست، کمااینکه همین چند روز پیش ابوالفضل جلالی مدافع استقلال که در جام جهانی هم خوش درخشید به دلیل همین بازی نکردن های مشکوک با استقلال فسخ کرد و باید دید چه زمان دست افشاگری ها حقیقت پشت برخی رفتار ساپینتو را همانند دوربین های موجود در شهرآورد نمایان می‌کند و آیا آن زمان هم مرد پرتغالی قصد انکار همه چیز را خواهد داشت یا خیر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...