آخرین هدف پپ گواردیولا در مربیگری: جام جهانی!

کدخبر (234317) | 04 اسفند 1402 | ساعت 00:55
0 42
آخرین هدف پپ گواردیولا در مربیگری: جام جهانی!
پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که هدفی دارد که به آن دست پیدا نکرده، اعلام کرد که دوست دارد هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پپ گواردیولا همین حالا هم دوران درخشانی به عنوان سرمربی سپری می‌کند. او در اسپانیا، آلمان و انگلیس جام قهرمانی لیگ را بالای سر برده و سه بار نیز لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است. پس از کسب 32 عنوان قهرمانی، گواردیولا در اندیشه اضافه کردن یک جام بزرگ ملی به عناوین قهرمانی‌اش است، هر چند او می‌گوید اصراری برای این کار ندارد. ESPN برزیل از سرمربی اسپانیایی پرسید پیش از پایان دوران مربیگری‌اش چه هدفی برای دستیابی دارد. گواردیولا در پاسخ گفت:

هدایت یک تیم ملی. من دوست دارم یک تیم را برای قهرمانی در جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا تمرین دهم. چنین چیزی را دوست دارم. 

او در پاسخ به این که کدام کشور را ترجیح می‌دهد، گفت:

نمی‌دانم کدام کشور به دنبال من خواهد بود! برای کار در فوتبال ملی، درست مثل رقابت‌های باشگاهی، یک تیم باید شما را بخواهد. قهرمانی در جام جهانی یک هدف است؟ هرگز به فوتبال ملی با چنین دیدی نگاه نکرده‌ام. وقتی کارم را در مربیگری شروع کردم، هرگز به این که باید قهرمان لیگ یا اروپا شوم، فکر نکردم. تجربه حضور در جام جهانی، جام ملت‌های اروپا یا کوپا آمریکا یا هر چیزی دیگری را دوست دارم. نمی‌دانم این تجربه چه زمانی اتفاق می‌افتد. شاید 5، 10 یا 15 سال آینده باشد اما دوست دارم در جام جهانی مربیگری کنم. 

گفتنی است گواردیولا تا انتهای فصل آینده با منچسترسیتی قرارداد دارد. او اخیرا از تمایلش برای ادامه همکاری با قهرمان انگلیس و اروپا پرده برداشته بود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...