آمار فاجعه رحمتی در نساجی؛ ۶ باخت از ۷ بازی اخیر!

کدخبر (231367) | 15 آبان 1402 | ساعت 20:22
0 96
آمار فاجعه رحمتی در نساجی؛ ۶ باخت از ۷ بازی اخیر!
شرایط مهدی رحمتی در نساجی خوب نیست و هواداران هم از عملکرد او ناراضی هستند.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی رحمتی با کارنامه‌ای نسبتا مناسب که در آلومینیوم اراک از خود به جا گذاشته بود، راهی نساجی شد تا در یکی از حساس‌ترین فصول تاریخ این باشگاه مازندرانی که باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شد، هدایت آن‌ها را عهده‌دار باشد.

رحمتی که با استقبال گرم هواداران نساجی روبه‌رو شده بود، بازیکنان تاثیرگذار خود مثل محمدرضا آزادی را از اراک را به مازندران برد و ستارگانی مثل رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی هم به ترکیب تیمش اضافه کرد تا یکی از بهترین پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه قائمشهری طی فصول اخیر رقم خورده باشد.

نساجی فصل را با دو تساوی مقابل پیکان و مس رفسنجان و شکست مقابل گل‌گهر آغاز کرد اما پس از پیروزی مقابل نفت آبادان در هفته چهارم لیگ و بمبئی‌سیتی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، از ۷ بازی بعدی خود تنها به یک مساوی مقابل سپاهان دست یافت.

شاگردان مهدی رحمتی در ۷ بازی آخر خود، ۶ بار متحمل شکست شده‌ و ۱۴ بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند؛ این درحالی است که آمار خط حمله نساجی چیزی از فاجعه کم ندارد و آن‌ها در این مدت تنها ۲ بار دورازه رقبای خود را باز کرده‌اند.

نساجی در لیگ برتر تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در منطقه سقوط قرار نگرفته و شانس صعود به مرحله بعد در لیگ قهرمانان آسیا هم پس از شکست مقابل نوفباخور در آزادی، از دست داد.

طی هفته‌های گذشته، صدای اعتراض هواداران نساجی در ورزشگاه‌ها بلند شده بود امروز هم در جریان شکست مقابل نوفباخور، شعار «حیا کن، رها کن» به وضوح شنیده می‌شد. آن‌ها که فصل گذشته از ۱۲ بازی ابتدایی خود، ۴ برد و ۴ تساوی کسب کرده بودند، حالا نه تنها رویای شیرین صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را پرپر شده می‌بینند، بلکه در لیگ برتر از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر هم هستند.

تغییرات ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان؛ بیرانوند غایب خواهد بود؟

تغییرات ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان؛ بیرانوند غایب خواهد بود؟

بیشتر بخوانید
15 آبان 1402 | ساعت 19:01
بیشتر بخوانید
سهیل مهدی تکلیف هفته دهم لیگ برتر را روشن کرد

سهیل مهدی تکلیف هفته دهم لیگ برتر را روشن کرد

بیشتر بخوانید
14 آبان 1402 | ساعت 20:52
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...