آیا احمد نوراللهی به تیم ملی برمی گردد؟

کدخبر (231827) | 30 آبان 1402 | ساعت 10:23
0 94
آیا احمد نوراللهی به تیم ملی برمی گردد؟
با توجه به صحبت های دیشب سعید الهویی با محمدحسین میثاقی به نظر می رسد که احمد نوراللهی هنوز هم شانس برای بازگشت به تیم ملی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، امیر قلعه‌نویی در دوره دوم حضورش در تیم ملی هم اصول اخلاقی و انضباطی خاصش را با خود همراه کرده و تاکنون چند بازیکن مثل شهریار مغانلو، حسین کنعانی و حالا احمد نوراللهی طعم خط خوردن به دلایل غیرفنی را چشیده‌اند.

شاید آخرین بازیکنی که فکرش را می‌کردیم که چنین اتفاقی برایش رخ بدهد، احمد نور بود. بازیکنی که جدای از بحث فنی که سال‌هاست در پست خود جزء چند بازیکن ایرانی برتر است، از لحاظ اخلاقی نیز زبان‌زد بوده.

شب گذشته در فوتبال برتر سعید الهویی روی خط برنامه آمد و دقایقی را با محمدحسین میثاقی به گفت‌وگو در این خصوص اختصاص داد. میثاقی نیز که خودش از موضوع بی اطلاع نبود از مشکل شخصی‌ای که ذهن احمد را درگیر کرده بود و باعث واکنش شدیدش شد صحبت کرد. از حرف‌های میثاقی و الهویی شاید بتوان بازگشت این بازیکن در صورت مقبولیت فنی در آینده را برداشت کرد.

این گفت‌وگو را می‌خوانید:

میثاقی:

یک اتفاقی افتاد قبل از مسابقه و احمد نوراللهی انگار در لیست نبوده و کادرفنی به او گفته روی سکو بنشیند و احمد اردو را ترک می‌کند. احمد از نظر اخلاقی و فنی جزء نمونه‌های فوتبال‌مان است و حالا آن روز به دلیل شخصی خیلی آرام نبوده و عکس العملی که نشان داد حرفه‌ای نیست. کادرفنی هم تشخیص می‌دهد او را به ازبکستان نبرد و حق داشته است. آن سمت هم نباید از احمد نوراللهی و شخصیتش بگذریم.

الهویی:

نوراللهی و بقیه بازیکنان برای ما از نظر شخصیتی قابل احترام و باارزش هستند. آقای نوراللهی بچه باشخصیتی است و از نظر فنی هم نیاز به تعریف ندارد.

آیا احمد نوراللهی به تیم ملی برمی گردد؟

الهویی:

یک نکته مهم وجود دارد و همه ما در تیم ملی بارها در اردوی تیم ملی باهم صحبت کردیم و گفتیم که پوشیدن این پیراهن برای ما افتخار است. تیم ملی فوتبال بعد از 9 پیروزی گذشته برخلاف سنوات قبلی تا الان یک ریال پاداش دریافت نکرده و کادرفنی نیز هیچ دریافتی‌ای نداشته است ولی همه ما افتخار می‌کنیم که در این شرایط قرار گرفته‌ایم. فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا با وجود محدودیت‌های مالی به تیم ملی کمک کند و اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا نه تنها تیم‌های ملی بزرگسالان‌مان بلکه تیم‌های فوتسال و بانوان هم شرایط خوبی داشته باشند. با این شرایط با تمام وجود و برای سربلندی مردم سرزمین خود در شرایط کنونی تلاش می‌کنیم و منتی هم نمی‌توانیم بر سر کسی بگذاریم.

الهویی:

یک جمله کلیدی گفتید، متاسفانه احمد نوراللهی به‌خاطر مشکلاتی که داشت و فشاری که تحمل کرده بود، تصمیم اشتباهی گرفت. آقای قلعه‌نویی نیز با توجه به اینکه کار ایشان بی‌احترامی به فضای تیم ملی بود به درستی تصمیم گرفتند ایشان را درحال حاضر کنار بگذارند. احمد هم خودش این را می‌داند که کار اشتباهی کرده و خودش هم از اتفاقی که افتاده پشیمان است. به هر حال تصمیم آقای قلعه‌نویی این بوده است. این پیراهن برای ما ارزشمند است و به‌خاطر مردم باید هرکاری که می‌خواهیم انجام بدهیم را درست انجام بدهیم.»

میثاقی حرف‌ها را اینطور جمع‌بندی کرد و برای بازگشت احمد و موفقیت تیم ملی ابراز امیدواری کرد: آن شب شاید احمد غیر از آن اتفاقی که برایش افتاد (مشکل شخصی)، دید در لیست تیم ملی نیست و در رختکن شوکه شد و باتوجه به مشکل شخصی‌ای که داشت این اشتباه را انجام داد. صد در صد هر کادرفنی‌ای حق دارد. مثلا طارمی که بزرگ و ستاره تیم ملی ماست اگر چنین کاری کند به کادرفنی تیم ملی حق می‌دهد. باتوجه به شناختی که از احمد داریم مطمئنم که در اردوهای بعدی اتفاق بهتری می‌افتد که به موفقیت تیم ملی منجر شود و کسی این وسط ضرر نکند.

استفاده از کلمه اردوهای بعدی به این معنی است که نوراللهی همچنان در اسکواد تیم ملی جا دارد و احتمالا می‌تواند با رفع سوء تفاهمات در جمع نفرات تیم ملی حضور داشته باشد.

اتهام مراکشی‌ها به ایران: اینها نوجوان نیستند!

اتهام مراکشی‌ها به ایران: اینها نوجوان نیستند!

بیشتر بخوانید
29 آبان 1402 | ساعت 23:50
بیشتر بخوانید
کنایه مدیر پرسپولیس به استقلال: پرونده‌ قطوری دارند!

کنایه مدیر پرسپولیس به استقلال: پرونده‌ قطوری دارند!

بیشتر بخوانید
29 آبان 1402 | ساعت 20:52
بیشتر بخوانید
چالش جدید در اردوگاه سرخ‌ها؛ باز هم از پرسپولیس امتیاز کسر می‌شود؟

چالش جدید در اردوگاه سرخ‌ها؛ باز هم از پرسپولیس امتیاز کسر می‌شود؟

بیشتر بخوانید
29 آبان 1402 | ساعت 18:31
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...