اتهام مایکل چندلر به کانر مک گرگور : داره منو میپیچونه!

کدخبر (232778) | 09 دی 1402 | ساعت 12:25
0 184
اتهام مایکل چندلر به کانر مک گرگور : داره منو میپیچونه!
مایکل چندلر قبلا گفته بود که از این وضعیت کلافه شده و حالا میگوید که کانر مک گرگور به دنبال پیچوندن او و بدست آوردن یک مبارزه راحت تر است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران دنیای ام ام ای همچنان منتظر بازگشت فوق ستاره ایرلندی به قفس مبارزات هستند. غیبت کانر مک گرگور به قدری طولانی شده که حتی خود کانر هم کلافه شده و صبرش داره تموم میشه!

طبق برنامه سازمان UFC کانر مک گرگور به مصاف مایکل چندلر خواهد رفت. این 2 نفر در فصل 31 از تورنومنت TUF مربی بودند و رسم این تورنومنت بر اینست که در پایان هر فصل، مربیان 2 تیم نیز به مصاف یکدیگر بروند اما غیبت طولانی مدت کانر باعث شد که مایکل چندلر برای اولین بار در دوران حرفه ای اش، یک سال کامل میلادی را بدون انجام حتی یک مبارزه به پایان برساند.

چندلر قبلا گفته بود که از این وضعیت کلافه شده و حالا میگوید که کانر به دنبال پیچوندن او و بدست آوردن یک مبارزه راحت تره! او در مصاحبه ی اخیر خود در این باره گفته: «به نظرم اون میخواد منو معطل خودش کنه. شما خودتونو جای کانر بزارید. آسا واقعا میخواید این همه صبر کنید تا آخرش با یکی مثل من مبارزه کنید، کسی که یک مبارز واقعیه و اهل رقابته و هیچی کم نمیزاره داخل قفس ؟ پس اون میخواد انقدر منو معطل کنه که من بگم گور باباش و برم با یکی دیگه مبارزه کنم و اونم بره با یه حریف راحت تر مبارزه کنه مثل نیت دیاز!»

هر چند که نیت دیاز پس از شکست دادن تونی فرگوسن، از سازمان UFC جدا شد اما بارها او و کانر در مورد قطعیت برگزاری سومین مبارزه صحبت کرده اند و بعید نیست که سال آینده شاهد برگزاری این مبارزه باشیم. رقابتی که در مبارزه اول با پیروزی نیت دیاز با تسلیم کردن کانر مک گرگور به پایان رسید و کانر بلافاصله در مبارزه ی دوم با رای اکثریت داوران، دیاز را شکست داد. مایکل چندلر میگوید که این رفتار کانر مک گرگور اصلا جالب نیست و اگر کانر میخواهد همچنان یک فرد معتبر به شمار برود باید با او مبارزه کند:

«از نظر همه خیلی زشت خواهد بود اگر کانر برگرده و با من مبارزه نکنه. احتمالا اون میخواد برگرده و دوباره ادای ریاست در بیاره و بگه این مبارزه رو میخوام و اون مبارزه رو میخوام. منم اگر جای مدیر برنامه هایش بودم تلاش میکردم تا یه حریف دیگه واسه کانر پیدا کنم چون مبارزه با من حرکت هوشمندانه ای نیست».

نظر شما چیست؟ آیا میخواهید مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر را ببینید یا حریف دیگری را برای کانر مد نظر دارید؟
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...