ادعای جیمز جانسون بازیکن بسکتبال : «میتونم جان جونز رو شکست بدم !»

کدخبر (229528) | 30 شهریور 1402 | ساعت 18:25
0 196
ادعای جیمز جانسون بازیکن بسکتبال : " میتونم جان جونز رو شکست بدم ! "
اخیرا افراد مشهور زیادی ادعا کردند که میتوانند مبارزان حرفه ای ام ام را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از این افراد که شدیدا دیده شد آقای بردلی مارتین بدنساز معروف بود که معتقد است با توجه به وزن 130 کیلویی خود میتواند مبارزان کوچک جثه ام ام ای و یا بوکس را در مبارزه  خیابانی شکست دهد.

حالا در ادعایی دیگر توسط سلبریتی‌ها ، جیمز جانسون بازیکن تیم بسکتبال Indiana Pacers باور دارد که با یک سال تمرین مداوم می‌تواند جان جونز را شکست دهد !
او در مصاحبه اخیر خود که در قالب یک پادکست بوده گفته :

من خیلی با جونز حال میکنم. به نظرم بهترین مبارز تمام تاریخه. من به یک سال تمرین برای مبارزه با او نیاز دارم. در مبارزه سرپا خوبم چون از بچگی مشت و لگد میزدم ولی چیزی که در مورد جونز میدونیم اینه که با کشتی بزرگ شده و خیلی روی زمین خوب کار میکنه و این چیزیه که من هیچ تخصصی توش ندارم

با اینکه جانسون یک ورزشکار عالی هست اما هیچ تجربه حرفه ای در زمینه ام ام ای ندارد و فقط از بچگی کم و بیش به تمرینات ام ام ای مشغول بوده و کمربند مشکی کاراته دارد.


 
او معتقد است با یک سال تمرین کشتی میتواند در مقابل زیرگیری های جونز دفاع کند و مبارزه رو سرپا نگه دارد تا شانس بیشتری داشته باشد :

 من میتونم باهاش روی زمین برم ؟ قطعا نه پس به یک سال تمرین نیاز دارم تا بتونم در مقابل زیرگیری ها و ضد حملات او دفاع خوبی داشته باشم و مبارزه رو سرپا نگه دارم 

جانسون معتقد است اگر مبارزه سرپا دنبال شود ، قطعا توانایی شکست دادن جونز را دارد چرا که اکثر پیروزی های جونز با ضربات از بالا به پایین در خاک ( Ground & Pound ) به حریفانش بدست آمده است.

 اون از چه زمانی یاد گرفت که از دست و پاهایش برای مبارزه کردن استفاده کند ؟ بعد از دوران تحصیلی کالج . من از وقتی که 5-6 ساله بودم مشت پرت میکردم و لگد میزدم. در مقابل ، اون مهارت کشتی خیلی خوبی داره چون باهاش بزرگ شده. فقط نیاز دارم که حرکات مربوط به کشتی و حقه هایش را یاد بگیرم و تمرین کنم. تا وقتی که مبارزه به روی زمین کشیده نشه ، پیروزی واسه منه 


 
این بسکتبالیست 36 ساله ادعا کرده که رکورد 20 پیروزی و صفر شکست در کاراته و همچنین رکورد 7 پیروزی و صفر شکست در ام ام ای دارد اما در هیچ منبع رسمی ، چنین آماری ثبت نشده است !
 
نظر شما در مورد اینجور ادعا ها چیست ؟ آیا ورزشکاری را میشناسید که توانایی شکست دادن مبارزان و یا بوکسور های حرفه ای را داشته باشد ؟

روزهای بازنشستگی در راه است؛ سی ام پانک به جنگ‌های خونین درون قفس می‌رود!

روزهای بازنشستگی در راه است؛ سی ام پانک به جنگ‌های خونین درون قفس می‌رود!

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 00:55
بیشتر بخوانید
مقایسه وضعیت آلجامین استرلینگ و اسرائیل آدسانیا: «منم تایتل شات می خوام!»

مقایسه وضعیت آلجامین استرلینگ و اسرائیل آدسانیا: «منم تایتل شات می خوام!»

بیشتر بخوانید
27 شهریور 1402 | ساعت 20:18
بیشتر بخوانید
صحبت‌های الکسا گراسو پس از دفاع از کمربند: من داور نیستم

صحبت‌های الکسا گراسو پس از دفاع از کمربند: من داور نیستم

بیشتر بخوانید
27 شهریور 1402 | ساعت 16:30
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...