استخدام بازیگر معروف هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه؛ ژان کلود ون‌ دام به اوکراین می رود!

طرفداران ام ام ای به شایعات منتشر شده پیرامون انتخاب ورزشکار آیکیدو به عنوان وزیر دفاع جدید روسیه واکنش نشان دادند.
کدخبر (201771) | 10 تیر 1402 | ساعت 15:45
0 181
استخدام بازیگر معروف هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه؛ ژان کلود ون‌ دام به اوکراین می رود!
طرفداران ام ام ای به شایعات منتشر شده پیرامون انتخاب ورزشکار آیکیدو به عنوان وزیر دفاع جدید روسیه واکنش نشان دادند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از انتشار اخبار جعلی مبنی بر اینکه استیون سیگال که در رشته آیکیدو تخصص دارد، به عنوان وزیر دفاع جدید روسیه منصوب شده است، طرفداران ام ام ای به آن واکنش نشان دادند. در هفته‌های گذشته کودتای گروه واگنر، روسیه را در وضعیت نامناسبی قرار داده و حالا دشمنان داخلی ولادیمیر پوتین همچنان رو به افزایش است. یوگنی پری‌گوژین رهبر گروه واگنر و دستیار سابق پوتین، به دنبال خلع قدرت از رئیس جمهور روسیه بود که البته با توافق صورت گرفته این مساله به طور کلی برطرف شد. با این حال به میان آمدن نام بازیگر سرشناس هالیوودی یعنی استیون سیگال در میان بحران روسیه، خبری بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. استخدام بازیگر معروف هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه؛ ژان کلود ون‌ دام به اوکراین می رود!

استیون سیگال در راس قدرت روسیه

استیون سیگال در رشته آیکیدو تخصص دارد و از طرفداران وفادار ولادیمیر پوتین در آمریکا است. پوتین در سال 2018 سیگال را به عنوان نماینده ویژه روسیه در آمریکا منصوب کرد. به همین دلیل طی چند روز گذشته، بسیاری از کاربران ردیت و تلگرام، به شایعاتی مبنی بر علاقه پوتین به برکناری وزیر دفاع فعلی و جایگزین کردن استیون سیگال با او دامن زدند. با این حال این خبر در حد شایعه باقی ماند اگرچه بسیاری از خبرگزاری‌های جهان از جمله سایت‌های خبری ایرانی به آن پرداختند و در شبکه‌های اجتماعی آن را منتشر کردند.

کانر مک گرگور و جنگ روسیه-اوکراین

البته این اولین بار نیست که ورزش‌های هنرهای رزمی درگیر اخبار جنگ میان روسیه و اوکراین می‌شوند. چندی پیش کانر مک گرگور، اسطوره هنرهای رزمی UFC، دوست قدیمی خود آرتم لوبوف را به دلیل لذت بردن از زمان خود در ایرلند در حالی که روسیه در بحران قرار داشته است، مورد تمسخر قرار داد. البته مشخصا هیچ سیاستمداری شخصی مانند استیون سیگال را وزیر دفاع خود نمی‌کند. رشته آیکیدو در میان ورزش‌های رزمی جایگاه والایی ندارد و مهارت این بازیگر در این رشته ورزشی در حد متوسط است. به همین دلیل انتشار چنین خبری مایه تمسخر و خنده هواداران ورزش ام ام ای شده است. استخدام بازیگر معروف هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه؛ ژان کلود ون‌ دام به اوکراین می رود!

واکنش طرفداران به شایعه انتخاب استیون سیگال به عنوان وزیر دفاع روسیه

با انتشار این خبر و حقیقی جلوه دادن آن از سوی برخی از رسانه‌های خبری، کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش متفاوتی داشتند و ولادیمیر پوتین و این بازیگر سرشناس را سوژه خود قرار دادند. یکی از کاربران نوشته:
حالا که روسیه به سراغ استیون سیگال رفته، بهتر است اوکراین هم ژان کلود ون دام را استخدام کند.
استخدام بازیگر معروف هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه؛ ژان کلود ون‌ دام به اوکراین می رود! دیگری هم نوشته:
این یک انتخاب کاملا غیرمنتظره است! پیشینه استیون سیگال در هالیوود و هنرهای رزمی، چشم انداز منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. جالب است که ببینیم مهارت و تجربه او چگونه به حوزه دفاعی و امنیتی کمک می‌کند.
کاربری هم نوشته:
قطعا استیون سیگال در مبارزه می‌تواند حریف ژان کلود ون دام باشد. آنها رقابت خوبی خواهند داشت.
کودتایی که توسط گروه واگنر در روسیه به راه افتاد، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، به پایان رسید. بنابراین به نظر نمی‌رسد به حضور استیون سیگال در وزارت دفاع این کشور نیازی باشد و او احتمالا همچنان به عنوان فرستاده ویژه در آمریکا باقی خواهد ماند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...