اشکان خورشیدی: به خاطر حرف‌های فکری ۲ روز فحش خوردم

کدخبر (232337) | 18 آذر 1402 | ساعت 19:55
0 78
اشکان خورشیدی: به خاطر حرف‌های فکری ۲ روز فحش خوردم
داور بازی پرسپولیس و هوادار به شدت نسبت به صحبت‌های محمود فکری موضع گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، اشکان خورشیدی، داور بازی پرسپولیس و هوادار پس از این مسابقه گفت:

گناهِ من داور چیست که یک مربی می‌آید و روی هوا یک حرفی می‌زند و من باید فحش بخورم؟ مگر من خانواده ندارم؟ مگر من آدم نیستم؟ چرا باید یک مربی بدون سند یک حرفی بزند؟ من که می‌دانم آن کنفرانس خبری چگونه شکل گرفت؟ آقای میلادِ فاندر، مدیر روابط عمومی تیم هوادار که الان آمدی جلوی دوربین دروغ گفتی. من می‌دانم که شما قبل از کنفرانس رفتی به چند خبرنگار گفتی که این سوال را بپرسید. خبرنگاران گفتند که این سوال جوانمردانه نیست و در نهایت یک خبرنگار تحت تاثیر قرار گرفت و این سوال را پرسید. به من چه ربطی دارد استقلال یا پرسپولیس؟

وی ادامه داد:

من داور چقدر از این فوتبال درآمد دارم که به خاطر یک فوتبال که مربی و بازیکن میلیارد میلیارد پول می‌گیرند اما فحش بازی را من به خانه‌ام ببرم؟! اگر من قبل از بازی هیچ حرفی نزدم فقط به خاطر این بود که می‌خواستم قضاوت خودم را انجام دهم و بگویم که حرف مربیان تأثیری ندارد. آقای فکری دو سال است در مورد شما خیلی حرف زده می‌شود، من هم بیاییم این حرف‌ها را در فضای مجازی بزنم و چهار نفر را علیه شما تحریک کنم؟

داور بازی پرسپولیس و هوادار اظهار داشت:

شما امروز هرچه دلت خواست به من گفتی و من مراعات شما را کردم، شده است این! من فقط این را می‌گویم آقای مربیان ما هم خانواده داریم، انصاف نیست شما به خاطر نتیجه گرفتن یا نتیجه نگرفتن من داور هم اشتباه می‌کنم به خدا من اشکان خورشیدی پس از 17 سال داوری در لیگ برتر هنوز خانه ندارم. ما دادمان را باید کجا بزنیم؟ چه به ما می‌دهید؟ ما امروز یک پرچم نداشتیم. سیستم رادیویی که توی سرمان بخورد. چرا من باید 48 ساعت فحش بخورم؟ آقای فکری شما که همشهری من هستید چرا من به خاطر حرف‌های شما فحش بخورم؟ کمیته انضباطی شما بعد از 48 ساعت بازی او را می‌خواهید چه فایده‌ای دارد و چه تأثیری به حال من دارد و چه دردی از من دوا می‌شود؟

وی گفت:

من امروز ویبره نداشتم. سیستم نداشتم و آمدم و یک بازی پرتنش را قضاوت کردم. آیا حق من است که 48 ساعت در فضای مجازی و صفحه شخصی من را پیدا کردند و انواع و اقسام فحش‌ها را به من داده‌اند؟

اشکان خورشیدی ادامه داد:

فوتبال ما  الان اینطور شده است که هر تصمیمی داور بگیرد چه درست باشد چه غلط سه یا چهار نفر به سمت داور حمله می‌کند. من داور مقصر هستم که برخورد نمی‌‌کنم. امروز گفتم که مدیر رسانه هوادار به دروغ گفتی که من به سوی نیمکت آمدم و به شما گفته‌ام. چرا دروغ حرف می‌زنید؟ من شما را در کمیته انضباطی خواهم دید.

خورشیدی در واکنش به این سؤال که شاید لحن صحبت‌های شما با کادر فنی بد بوده است، عنوان کرد:

خیر؛ عرض کردم اگر می‌خواستم طبق قانون رفتار کنم می‌توانستم تصمیمات سنگینی را برای کادر فنی تیم هوادار در نظر بگیریم اما سعی کرده‌ام مدیریتم را در تصمیمات خودم بگنجانم که این شائبه به وجود نیاید که به خاطر تصمیمات قبلی چنین تصمیمی را گرفته‌ام. 

وی در ادامه گفت:

مدیر رسانه باشگاه هوادار سؤال را به خبرنگاران داده است. آن عکسی که گرفته شده توسط عکاس باشگاه هوادار گرفته شده است. من توضیحات خودم را داده‌ام. قرار نیست که اتفاقی که افتاده است بعد از شش ماه بخواهید داور را سر آن ماجرا تحت فشار بگذارید. الان باز هم می‌گویم من در آن بازی مصدوم بودم. گل به ثمر رسیده، محمد عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس  شلوغ‌کاری کرده و باید اخطار می‌گرفت. آقای عسگری متوجه شده من داور را صدا زدم که به او اخطار بدهد. این آقا از نیمکت پرسپولیس فرار کرد. بعدا آقای عسگری آمد کنار من و به من گفت متوجه شدم که شما می‌خواستید به من اخطار بدهید من فرار کردم و پنهان شدم. من در آن لحظه به هر حال انسانم و خندیدم. عکس من هم موجود است، نمی‌گویم نخندیدم، یک لحظه خندیدم. شما می‌‌خواهید به خاطر آن عکس من را متهم کنید؟

خورشیدی گفت:

مدیر رسانه هوادار و بازیکنان میلیون‌ها تومان از این فوتبال درآمد دارند، من داور چه دریافتی دارم که ناموسم در اینجا مورد فحاشی قرار بگیرد؟ من برای آن عکس بالای 48 هزار کامنت فحاشی داشتم. واقعاً ما هم گناه داریم. الان من مصاحبه کردم و مطمئنم کمیته داوران من را محروم می‌کند. شما بیایید قضاوت‌های من را طی این 20 سال بررسی کنید؛ آیا من به طرف رنگ خاصی قضاوت کرده‌ام؟ ضمن اینکه من دو دربی را نیز قضاوت کرده‌ام. من به خاطر آسیب‌دیدگی که در دربی داشتم به خاطر پارگی عضله دوقلو تا دو ماه نیم اول نتوانستم تست را پاس کنم بعد از اینکه تست را پاس کردم قضاوت کردم.

وی در واکنش به این سؤال که برخی از کارشناسان گفته‌اند که گل پرسپولیس آفساید بوده است، نظر شما چیست، گفت:

من نظری ندارم و کارشناسان باید قضاوت کنند. 

داوری بازی پرسپولیس و هوادار در واکنش به این سؤال که استارت‌های شما به سمت نیمکت هوادار می‌زدید این شائبه را تشدید می‌کرد که شما نسبت به آنها گارد دارید، گفت:

نه، اصلاً اینطور نیست. یک دوربین را بگذارید کادر فنی هوادار را ببینید؛ 300 بار آمدند و اعتراض کردند. داور چهارم خواست که من اخطار بدهم و ما آنچه قانون بود انجام دادیم. ضمن اینکه نرمش هم به خرج دادیم. قانون می‌گوید هرجا که مربی اعتراض می‌کند شما می‌توانید اخطار بدهید. قانون می‌گویید جایی که قانون نقض شده است بازیکن و مربی باشد هرجا اعتراض خودش را با عمل نشان دهد او باید اخطار دریافت کند.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر ایران / برد حیاتی پرسپولیس

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر ایران / برد حیاتی پرسپولیس

بیشتر بخوانید
18 آذر 1402 | ساعت 19:30
بیشتر بخوانید
کارشناسی داوری بازی پرسپولیس مقابل هوادار: گل مهدی ترابی مردود بود؛ گل باهویی نه!

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس مقابل هوادار: گل مهدی ترابی مردود بود؛ گل باهویی نه!

بیشتر بخوانید
18 آذر 1402 | ساعت 18:22
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...