بازگشت امید به استقلال؟ نورافکن به آبی ها چراغ سبز نشان داد

کدخبر (231772) | 28 آبان 1402 | ساعت 14:04
0 106
بازگشت امید به استقلال؟ نورافکن به آبی ها چراغ سبز نشان داد
با اقدام جنجال برانگیز بازیکن سپاهان، شایعاتی مبنی بر بازگشت امید نورافکن به استقلال در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هر شروعی، پایانی دارد و ظاهرا امید نورافکن به دنبال جدایی از سپاهان است. امید نورافکن که در لیگ بیست و سوم به دلیل مصدومیت، هنوز برای زردپوشان اصفهانی به میدان نرفته است، شایعه شده در اندیشه جدایی از جمع شاگردان ژوزه مورایس است.

در روزهای اخیر، امید نورافکن بار دیگر صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام را فالو کرده و ظاهرا علاقه دارد در نیم فصل، بار دیگر آبی پوش شود. در این بین برخی خبرگزاری و روزنامه ها نیز امید نورافکن را اولین خرید زمستانی استقلال معرفی کرده اند.

البته باید در نظر داشت که استقلال با مشکل سقف بودجه و قرارداد دست و پنجه نرم می کند و برای جذب امید نورافکن، باید تغییراتی در نفرات این تیم صورت بگیرد. به واسطه فالو کردن صفحه باشگاه استقلال شایعه شده امید نورافکن به دنبال این است به صورت توافقی از سپاهان جدا شود و بتواند بار دیگر پیراهن استقلال را به تن کند اما اینکه سپاهان به جدایی این بازیکن رضایت می دهد یا خیر موضوع دیگری است که در آینده مشخص می شود.

باید منتظر ماند و دید، آیا در نقل و انتقالات نیم فصل، امید نورافکن به استقلال می رود یا فوتبال خود را در سپاهان دنبال می کند.

طبیعی است سپاهان مخالف جدایی امید نورافکن باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...