بازگشت کانر مک گرگور در تابستان

کدخبر (235134) | 05 فروردین 1403 | ساعت 10:00
0 68
بازگشت کانر مک گرگور در تابستان
کانر مک گرگور 35 ساله تقریبا 3 سال است که از مبارزات دور بوده در مورد تاریخ دقیق مبارزش صحبت نکرد و انتشار جزئیات را به UFC واگذار کرد اما امیدوار است که امسال 2 مبارزه انجام دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران کانر مک گرگور فوق ستاره ایرلندی دنیای ام ام ای و سازمان UFC همچنان منتظر بازگشت مبارز مورد علاقشون هستند. هر چند که هنوز از طرف خود سازمان UFC خبر رسمی اعلام نشده اما کانر مک گرگور اخیرا گفته که او تابستان به قفس مبارزات بازخواهد گشت: «تماس ها برقرار شد و همه چیز اوکیه. این یعنی اینکه در تابستان مک گرگور بازخواهد گشت. از تاریخی که گفته شده و فرصتی که دارم راضیم و همه چیز به نام خدا خوب پیش میره. از موقعیتی که الان دارم به وجد آمدم و خبرهای دیگه ای هم دارم.»

مک گرگور 35 ساله تقریبا 3 سال است که از مبارزات دور بوده و آخرین مبارزه او به جولای 2021 در مقابل داستین پوریر برمیگردد که دچار شکستگی از ناحیه پا شد. او در مورد تاریخ دقیق مبارزش صحبت نکرد و انتشار جزئیات را به UFC واگذار کرد اما امیدوار است که امسال 2 مبارزه انجام دهد: «به وضعیت فعلی آنتونی جاشوا نگاه کنید که با تلاش و پشتکار کجاست. من واسه مبارزش با انگانو در ردیف اول نشسته بودم و از نزدیک تماشا میکردم. دیدم که جاشوا هر بار سریعتر میشه. به جوزف پارکر نگاه کنید که دیانتی وایلدر و ژیلی ژانگ رو شکست داد. یک جنگجوی به تمام معنا. ثبات و پشتکار با خودش کیفیت میاره. در حال حاضر تمرینات و مبارزات تمرینی انجام میدم و وضعیت خوبی دارم ولی باید به سطح کیفی بالای خودم برگردم. در مورد دسته وزنی مبارزم صحبتی نکردیم.

راستشو بخواید از زمان مبارزه با داستین پوریر روی ترازو نرفتم و وزن کشی نکردم. باید خیلی چیزا رو پشت سر بزارم واسه برگشتن و شاید آخرش بخوام که این مبارزم 3 راندی باشه تا دوباره موتورم روشن بشه. چون الان 3 راند مبارزه رو به خوبی انجام میدم و اگر بخوام که مبارزه ی 5 رانده داشته باشم، 3 راند ابتدایی کیفیت کمتری خواهند داشت. پس ترجیح میدهم که تیغه هامو با همین 3 راند مبارزه تیز کنم و حس و حال خوبی پس از این همه فاصله از قفس داشته باشم. مایکل چندلر هم مبارزیه که میخواد به سمت من حمله ور بشه پس فکر میکنم مبارزه ی 3 رانده بهتر باشه.»

فیلم سینمایی جدید کانر مک گرگور به نام Road House که در کنار بازیگر معروف هالیوودی یعنی جیک جیلنهال بازی کرده است، امروز منتشر شد. 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...